dundyne?? ikke dundyne?? vognpose?? sovepose??

mariann85

Blir kjent med forumet
blir heilt forvirra av alle anbefalingene som florera rundt... ka he dåkke tenkt å bruke til minsten i vogna å i senga?? ej ha tenkt på dundyne begge plassane men no veit ej ikke lengre :(
 
Vognpose i vogna, den minste dyna i kulefiber i vuggen(var med da vi kjøpte vugge), og sprinkelsengdyne i dun i senga. Men det er godt mulig at vi bruker den minste dyna i senga han til å begynne med. Ellers så tenker jeg at så lenge dyna er astma- og allergivennlig, så bruker vi den. :-)
 
Me har dun dyne i senga, og sånn vogn pose med Lammeskinn i bunn og dun oppå
 
Har ikke kjøpt dyne eller vognpose enda. Fortsatt usikker på hvor og hvilke jeg skal kjøpe. Hvor har dere kjøpt?
 
Det fins allergivennlig dyne i både dun og ikke dun. Jeg har likt dun fordi det lufter bedre enn syntetisk dyne.. og fordi jeg alltid har slitt med å kle på rett. Men babyen din får det garantert like fint samme hva du velger. Når du tenker så mye på det blir valget ditt garantert rett for deg ;-). Så koselig med denne forberedinga dere har nå jenter :). 

Hilser på litt innom her og gleder meg litt med dere :))
 
voksipose til vognen, lammeskinn og dyne til senga på soverommet og lett dyne til vugga som står i stuen :) 
 
Hmmm, på handlelisten min står det "dyne". Skjønner nå at det var lite presist.
 Men da var det jo noen gode tips her! Alternativet hadde vel vært at jeg ble usikker og kjøpte to av hver type i ulike størrelser. (to i tilfelle den ene skulle bli tilgriset...). 

 
Jeg har kjøpt Voksi Urban til vogna og 2 dundyner til senga som da kan byttes på i tilfelle den ene blir tilgriset. Har også kjøpt både lammeskinn og Drykid ammemadrass/"sengeforminsker" til å ligge på så får se hvilken av dem jeg kommer til å bruke fast :-P
 
Ingen dun til min baby siden BF har allergi!
Har kjøpt juniordyne til sengen, men har en av den miste i tilfelle noe skulle skje.
Voksipose til vogn :)
 
Back
Topp