Dundersalt..

I følge dette studie som avdekket at lakris kunne være skadelig for fosteret var det visst trygt å spise mindre enn 125 g lakris i uken.

En pose dundersalt veier visst 60 g så det bør vel være greit.

Er dere andre helt lakris-avholdende?
 
Jeg er helt lik, jeg sikler på den posen der i butikken. Men hittil har jeg bare kjøpt en som jeg brukte en uke på[emoji85][emoji23] unnet meg en innimellom[emoji85]
 
Dundersalt og disse salte paddene :happy:
Nam!!
Spiser en her og en der...
 
Går gjennom en pose pulverpadder i uka. Gjorde det forrige graviditet også.
 
Spiser litt lakris, men mye mindre enn hva jeg ellers ville gjort! Greit å holde seg innenfor :)
 
Forrige graviditet fortærte jeg en sånn kilospose med jungelvrål :eek:
visste jo ikke noe om at det ikke var innafor liksom....

Jeg er litt mer moderat denne gangen :knegg: Men jo, jeg spiser litt tyrkisk pepper og kan ikke si at jeg er så veldig hysterisk på akkurat denne lakrisen. Har holdt meg til de anvisningene du nevner i hovedinnlegget da ;)
 
Hehe, eller salt sild er også digg [emoji56] synest faktisk desse hodeskallene som er halvt med bringebær og halvt med lakris smaker mykje betre no når ein er gravid? [emoji28]
 
I følge dette studie som avdekket at lakris kunne være skadelig for fosteret var det visst trygt å spise mindre enn 125 g lakris i uken.

En pose dundersalt veier visst 60 g så det bør vel være greit.

Er dere andre helt lakris-avholdende?

Heilt lakris-avholdende.. går det?? [emoji28][emoji23][emoji15]
 
Den tråden her sier meg at ukas lørdagsgodt blir sånne rosa kuler med lakris, sjokolade og bringebær...
 
å herremin... har så mye vann i munn at det er like før det renner over! :nailbiting:
godt jeg ikke kommer meg ut av huset i dag, for da hadde jeg vel hamstra til den store gullmedaljen

kan i allefall anbefale den sure dundersalten. blir jo ikke det samme, men overraskende god den og! Syntes det har vært godt når jeg er småkvalm og uggen
 
Salt sild, dundersalt, jungelvrål, sånne flate kina-hoder som de har på Europris og s-merker.

Elsker det og får som flere nevner her vann i munnen av denne tråden :p

Ikke avholdende, men spiser litt nå og da. Kan ikke kjøpe mye, for dytter innpå alt!!
 
Elsker lakris:Heartred:Heartred:Heartred
Prøver å ikke spise så mye nå da. Men har skikkelig lyst på:hungry:
 
Ikke tenkt på dundersalt før jeg leste tråden igjen, men nå må mannen på butikken kjenner jeg [emoji28]
 
Fekk nettopp i hus ein pakke [emoji7][emoji7][emoji7] lure på kor lenge den vare [emoji56]
 
Back
Topp