Rart spørsmål: bare jeg som har fått masse dun på magen??
Ser jo kjemperart ut!!!
Ser jo kjemperart ut!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke bare er meg! Men hvorfor?Nei. Jeg har en dunfylt mage jeg også. Synes det er litt ekkelt at magen er dekket med det! Litt sånn ape-følelse![]()
Jeg aner ikke. Mulig det er for å beskytte mot kulde og slik, men vi trenger jo ikke akkurat slikt på sommerenGodt det ikke bare er meg! Men hvorfor?
Har fått det jeg også, veldig kjedelig. Spesielt når de rundt meg ikke klarer å la magen være ifred.. Er ikke særlig moro når venner og bekjente drar opp toppen å det er fult av dun over hele magen..
Ja er faktisk noen som er frekke nok til å gjøre det, utrolig hva som plutselig er "lov" å gjøre på gravide... Virker som at folk mister fattninga når det kommer til andre sine intimgrenserWhat, er det noen som faktisk drar opp toppen? :O![]()
Det lurer virkelig jeg også på!!! Makan til frekkhet!!!Ja er faktisk noen som er frekke nok til å gjøre det, utrolig hva som plutselig er "lov" å gjøre på gravide... Virker som at folk mister fattninga når det kommer til andre sine intimgrenser

Føler meg veldig sær siden jeg ikke liker at alle går å tar meg på magen asså.. Hadde de bare kunnet spurt før de tar på magen min... Tar meg også nær av alle kommentarene på "nå kommer magen ja", "så stor du har blitt" altså jeg er i kroppen min 24 timer i døgnet, jeg vett at jeg har gått opp, folk trenger ikke påpeke det!! Ved mindre de kommer med kommentarer som "så fin mage"![]()
Veldig sant! Vet hvertfall hvordan jeg skal oppføre meg når andre blir gravide.. Men igjen så har jeg aldri gått å tatt på magen til gravide eller påpekt hvor store de har blittFøler akkurat det samme her, folk kan holde munn om de ikke har noe koselig å si om magen.. Orker ikke høre mer: "åh se der ja, nå er magen blitt stor".. "Den er helt normal" svarer jeg da! "SF målet er akkurat på streken!"
Hæ? Kødder du?! Drar folk opp toppen???!Har fått det jeg også, veldig kjedelig. Spesielt når de rundt meg ikke klarer å la magen være ifred.. Er ikke særlig moro når venner og bekjente drar opp toppen å det er fult av dun over hele magen..
Du skulle bare vist, merker jeg blir like provosert hver gang noen gjør det! Syntes ikke det er greit asså, joda folk skal få lov å kjenne på magen min om de spør først, men de er frekke nok til å dra den opp ogsåHæ? Kødder du?! Drar folk opp toppen???!de kunne prøvd seg her!
folk eier ikke grenserVeldig sant! Vet hvertfall hvordan jeg skal oppføre meg når andre blir gravide.. Men igjen så har jeg aldri gått å tatt på magen til gravide eller påpekt hvor store de har blitt
Jeg hadde klikka i vinkel og de hadde aldri gjort det mot noen igjenDu skulle bare vist, merker jeg blir like provosert hver gang noen gjør det! Syntes ikke det er greit asså, joda folk skal få lov å kjenne på magen min om de spør først, men de er frekke nok til å dra den opp ogsåfolk eier ikke grenser
Helt enig!!Jeg hadde klikka i vinkel og de hadde aldri gjort det mot noen igjener jo som om en skulle dra ned buksa på noen. En gravid mage er like privat som en ikke privat mage!