Dun

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Rart spørsmål: bare jeg som har fått masse dun på magen??
Ser jo kjemperart ut!!!

Nei. Jeg har en dunfylt mage jeg også. Synes det er litt ekkelt at magen er dekket med det! Litt sånn ape-følelse :p

Har fått det jeg også, veldig kjedelig. Spesielt når de rundt meg ikke klarer å la magen være ifred.. Er ikke særlig moro når venner og bekjente drar opp toppen å det er fult av dun over hele magen..

Helt vanlig sies det :) jeg har også. Skal visstnok varme og beskytte har jeg hørt..

Godt det ikke bare er meg! Men hvorfor?
Jeg aner ikke. Mulig det er for å beskytte mot kulde og slik, men vi trenger jo ikke akkurat slikt på sommeren :p Eller om det er hormonene som gjør at hårveksten skyter fart overalt? Uansett så skulle jeg ønske at jeg slapp i alle fall..

What, er det noen som faktisk drar opp toppen? :O :p
Ja er faktisk noen som er frekke nok til å gjøre det, utrolig hva som plutselig er "lov" å gjøre på gravide... Virker som at folk mister fattninga når det kommer til andre sine intimgrenser

Ja er faktisk noen som er frekke nok til å gjøre det, utrolig hva som plutselig er "lov" å gjøre på gravide... Virker som at folk mister fattninga når det kommer til andre sine intimgrenser
Det lurer virkelig jeg også på!!! Makan til frekkhet!!! :o

Føler meg veldig sær siden jeg ikke liker at alle går å tar meg på magen asså.. Hadde de bare kunnet spurt før de tar på magen min... Tar meg også nær av alle kommentarene på "nå kommer magen ja", "så stor du har blitt" altså jeg er i kroppen min 24 timer i døgnet, jeg vett at jeg har gått opp, folk trenger ikke påpeke det!! Ved mindre de kommer med kommentarer som "så fin mage" :p:sour:

Føler meg veldig sær siden jeg ikke liker at alle går å tar meg på magen asså.. Hadde de bare kunnet spurt før de tar på magen min... Tar meg også nær av alle kommentarene på "nå kommer magen ja", "så stor du har blitt" altså jeg er i kroppen min 24 timer i døgnet, jeg vett at jeg har gått opp, folk trenger ikke påpeke det!! Ved mindre de kommer med kommentarer som "så fin mage" :p:sour:

Føler akkurat det samme her, folk kan holde munn om de ikke har noe koselig å si om magen.. Orker ikke høre mer: "åh se der ja, nå er magen blitt stor".. "Den er helt normal" svarer jeg da! "SF målet er akkurat på streken!"

Føler akkurat det samme her, folk kan holde munn om de ikke har noe koselig å si om magen.. Orker ikke høre mer: "åh se der ja, nå er magen blitt stor".. "Den er helt normal" svarer jeg da! "SF målet er akkurat på streken!"
Veldig sant! Vet hvertfall hvordan jeg skal oppføre meg når andre blir gravide.. Men igjen så har jeg aldri gått å tatt på magen til gravide eller påpekt hvor store de har blitt

Har fått det jeg også, veldig kjedelig. Spesielt når de rundt meg ikke klarer å la magen være ifred.. Er ikke særlig moro når venner og bekjente drar opp toppen å det er fult av dun over hele magen..
Hæ? Kødder du?! Drar folk opp toppen???! :o de kunne prøvd seg her!

Hæ? Kødder du?! Drar folk opp toppen???! :eek: de kunne prøvd seg her!
Du skulle bare vist, merker jeg blir like provosert hver gang noen gjør det! Syntes ikke det er greit asså, joda folk skal få lov å kjenne på magen min om de spør først, men de er frekke nok til å dra den opp også :grumpy: folk eier ikke grenser

Du skulle bare vist, merker jeg blir like provosert hver gang noen gjør det! Syntes ikke det er greit asså, joda folk skal få lov å kjenne på magen min om de spør først, men de er frekke nok til å dra den opp også :grumpy: folk eier ikke grenser
Jeg hadde klikka i vinkel og de hadde aldri gjort det mot noen igjen :o er jo som om en skulle dra ned buksa på noen. En gravid mage er like privat som en ikke gravid mage!

Last edited:
Har også fått.masse dun både på magen og andre steder....under haka bla...kjiperen, men går vell bort regner jeg med

Back
Topp