Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snickers
ORIGINAL: Fragle1
Men vi kjøpte dundyne nå i vinter og den er sånn allergivennlig.
Gjelds den og?
Er den allergivennlig er den vel bra nok! Kan jo ikke selge allergivennlige produkter som allikevel kan gi allergi, vel?
Men vi kjøpte dundyne nå i vinter og den er sånn allergivennlig.
Gjelds den og?
Er den allergivennlig er den vel bra nok! Kan jo ikke selge allergivennlige produkter som allikevel kan gi allergi, vel?
Nei ikke vet jeg? Jeg lurte jo da du sa at de ikke var bra for barn.
Og ville være helt sikker nå som vi har fått astma-unge også.
Ååååå, så leit, da....! Men han har vel en stor sjanse for å vokse det av seg? Jeg er tante til en som er 1 år og har astma.....må V puste inn i sånn maske hver dag?
Jeg tør ikke si noe om allergivennlig dun, jeg ville bare si fra om det jeg ble fortalt.....men kansje man finner litt på google, eller bare spør i putebutikken om hva dem vet?
Ååååå, så leit, da....! Men han har vel en stor sjanse for å vokse det av seg? Jeg er tante til en som er 1 år og har astma.....må V puste inn i sånn maske hver dag?
Jeg tør ikke si noe om allergivennlig dun, jeg ville bare si fra om det jeg ble fortalt.....men kansje man finner litt på google, eller bare spør i putebutikken om hva dem vet?
Ja, kjipt! Men det er barneastma, det er det store sjangser for at han vokser av seg, heldigvis.
Han får medisin morgen og kveld, pumper inn i sånt rør med maske på enden. Han eeeelsker det[8|]!
Ja, jeg får guugle litt, og kanskje høre med barnelegen neste gang vi er der.
ORIGINAL: Sofie.
på princess her i byen anbefaler de heller dun enn vanlig fyll t barn..Men av prinsipp så får ikke junior dun...
Samme med latex. Sia e har en ganske kraftig allergi overfor latex så prøva e å hold junior utenom latex.
ORIGINAL: Sofie.
på princess her i byen anbefaler de heller dun enn vanlig fyll t barn..Men av prinsipp så får ikke junior dun...
Samme med latex. Sia e har en ganske kraftig allergi overfor latex så prøva e å hold junior utenom latex.
Merkelig......
Jaja, jeg er ikke proff, men det høres jo logisk ut at dun kan virke allergifremkallende......
Men,men----pute blir det ikke her i gården før om et år-halvannet[;)]
ORIGINAL: Fridemor
Jeg jobbet på kid i mange år og var på dynekurs med Maskot/Høye, jeg er selv allergiker og det ble diskutert dette med dun, og til små barn.
Den gangen anbefalte de dun, mye pga dun er naturprodukt som midd og støv ikke trives så godt i, samt dun er litt som ull(varmeregulerende) så man blir ikke så opphetet og klam som i syntetiske produkter.
Men tiden forandrer seg......
Selv har vi ikke dun[:)]