dumt spm

oleandre

Andre møte med forumet
men dere som er kvalme , hvordan oppleves kvalmen ??. usikker på om jeg er gravid.. skulle hatt mensen i går, men ingen positiv test.. synes kanskje jeg kan se en svak svak strek, men det kan være ønskestrek også [:D].... men siden jeg våknet til morran , føles det nesten ut som spyet sitter som en klump i halsen , kan ikke helt si jeg er direkte kvalm , men veldig ubehagelig + ganske såre pupper ....

jeg er heller ikke direkte kvalm for tiden, men er bare sånn ubehagelig "uggen" i magen. kan du ikke ta bilde av testen å legge inn ? så kan vi hjelpe deg å tyde. Eller reis til ett døgn opent apotek å kjøp en cb digital

ORIGINAL: EgVilMenfårDetKjeTil

jeg er heller ikke direkte kvalm for tiden, men er bare sånn ubehagelig "uggen" i magen. kan du ikke ta bilde av testen å legge inn ? så kan vi hjelpe deg å tyde. Eller reis til ett døgn opent apotek å kjøp en cb digital

streken er såpass svak at jeg ikke ser den på bilde .. [&:] kan være bare at jeg vil se den , men har 2 tester her og mener jeg kan se på begge to..
har ikke noe døgn åpent apotek her , så må nok pent bare smøre meg med tålmodighet ..
men bruker ikke å være forsinket med mensen heller , kommer stort sett alltid den dagen den skal , så det er også litt rart , men vet jeg har litt sen eggløsning , så kan være at det ikke slår ut på en test enda , eller at det ikke er noe der ..
har en del stikkinger på høyre siden også , men kan jo bare være at mensen er på vei

Da jeg tok første testen min- på ikmdagen- var den så svak at jeg bare så den hvis jeg holdt testen i riktig lys og på riktig måte!!! Neste dag fikk jeg en til strek (fortsatt svak) og GRAVID på cb digital[:D][:D] så LYKKE TIL!!

ORIGINAL: Amaryllis

Da jeg tok første testen min- på ikmdagen- var den så svak at jeg bare så den hvis jeg holdt testen i riktig lys og på riktig måte!!! Neste dag fikk jeg en til strek (fortsatt svak) og GRAVID på cb digital[:D][:D] så LYKKE TIL!!

ja er sånn her også , synes jeg ser den hvis jeg holder den mot lyset og snur litt på testen på riktig måte .. , men er nok bare ønsketenkning ..

prøverpånr 2: du veit når kvalmen kommer..for den sitter såå sinnsykt i..er ikke kvalm dette svangerskapet..men var så kvalm forrige gang..da var jeg kvalm i 8 mnd!! kvalmen var så sterk at jeg slet med å bare reise meg opp av sengen på morningen..

jeg er kvalm [&o] det er sånn at du ikke klarer å spise noe, ingenting er godt utenom vann.
har det ikke hele dagen men mest på morgenen [:'(] har bare spydd to ganger foreløpig så det går jo bra [:)]
masse lykke til.. jeg testet 3 dager før ikm og du kunne så vidt se streken..
test ny om ett par dager for å være sikker [:)]

men du er nok gravid [;)]

Back
Topp