dumt spm sikkert dette..

summer82

Forumet er livet
såg ei anna laga temaet ang forlover, e he valgt ei venninne t forlover for d e ho som e der hele tida, men he da to venninner til som e veldi gode venninner, kan e da ha dei som brudepike? men ka skal dei da gjør? e veit liksom ikke helt korleis e skal si t dei at e he valgt ei t forlover men lurte på om dei ville være brudepike hmm for ka rolle har dei så?

Dette lurer jeg også litt på.. aldri vært i bryllup hvor det har vært voksne brudepiker! trodde det var en amerikansk greie..[;)]

ORIGINAL: Sesje

Dette lurer jeg også litt på.. aldri vært i bryllup hvor det har vært voksne brudepiker! trodde det var en amerikansk greie..[;)]

¨hehe greit å vite d ikke e bare e som lure[:D] e også trodde d va amerikansk greie så e e litt forvirra hihi.

Ingen andre som vet heller tydeligvis...

en venninne av meg og søsteren var brudepike nå i februar og det var ikke noe rart i det[:)]

jeg skal velge de to søstrene mine som brudepiker og hun ene er da 29 og den yngste er 13.

alder har ingenting å si på brudepikene, jeg tror nok helt sikkert at venninnene dine hadde blitt glad for at du spør[:)]

Ja kan du ikke det? Bare si det som det er! Er et vanskelig valg, for jeg også har flere gode venninner! Og gruer meg nesten til å måtte velge...

største dilemmaet bli jo at dei to e vurdere t brudepike HATER hverandre[:'(] så tror rett å slett dei ikke klare samarbeide så e lure på bare gi dei hver sine oppgave e[:D] kanskje tryggest... men har så lyst ha ho andre der t middagen også for ho ene kjem  pga typen e forlover på sambo, men da e d dumt å invitere ei eneste venninne t middagen men resten av vennene t kaffi.. hmm dilemma ja[:(]

Men hva er oppgavene til brudepikene sånn rent praktisk?? Eller har de ingen oppgaver? Hadde jo vært en koselig ting d da, men kanskje greit å vite hva de skal gjøre liksom.. [;)] Tror ikke noen av mine venninner hadde visst hva de skulle gjøre som brudepiker...

Back
Topp