Charl0tte Gift med forumet 3 Jan 2011 #1 Men hvordan kopierer dere bilder fra feks facebook inn hit? Jeg tar alt den tunge veien, tydeligvis [8D] hæhæhæ...
Men hvordan kopierer dere bilder fra feks facebook inn hit? Jeg tar alt den tunge veien, tydeligvis [8D] hæhæhæ...
B Bare Kari Forumet er livet 3 Jan 2011 #2 Høyreklikker.. trykker på "kopier bildeadresse" og limer adressen inn mellom
siljegulli Forumet er livet VIP 3 Jan 2011 #4 ORIGINAL: siljegulli Jaaaa!!! Jeg fikk det til, haha [:)] Har ikke den gule knappen med fjellet jeg, star bare image på en knapp. Men det var visst den[:D][:D]
ORIGINAL: siljegulli Jaaaa!!! Jeg fikk det til, haha [:)] Har ikke den gule knappen med fjellet jeg, star bare image på en knapp. Men det var visst den[:D][:D]
Charl0tte Gift med forumet 3 Jan 2011 #5 Uuuh, takk for hjelpa [:D] Fikk det til !! Men funker ikke å gjøre det fra feks google, eller er det bare jeg som kåler det til der?
Uuuh, takk for hjelpa [:D] Fikk det til !! Men funker ikke å gjøre det fra feks google, eller er det bare jeg som kåler det til der?
Delia Saman er ein mindre aleine Desemberskatter 2016 3 Jan 2011 #6 Jeg gjør det samme hvis jeg for eksempel skal vise en sofa jeg liker på nett etc.. så ja det går på google og[;)]
Jeg gjør det samme hvis jeg for eksempel skal vise en sofa jeg liker på nett etc.. så ja det går på google og[;)]