Fjolsy Gift med forumet 22 Apr 2007 #1 men jeg lurte på hvordan man digiscrapper? er det en nettside, eller hvordan fungerer det? tenkte å lage en innbydelse, så håper dere kan hjelpe[:)]
men jeg lurte på hvordan man digiscrapper? er det en nettside, eller hvordan fungerer det? tenkte å lage en innbydelse, så håper dere kan hjelpe[:)]
L Linni Forumet er livet VIP 22 Apr 2007 #3 ORIGINAL: Bitzyh digiscrapper i photoshop... men er visst et annet program som heter digiflair? Er det dyrt å kjøpe?? Fant en på komplettt men kosta 9000 kr [&:]
ORIGINAL: Bitzyh digiscrapper i photoshop... men er visst et annet program som heter digiflair? Er det dyrt å kjøpe?? Fant en på komplettt men kosta 9000 kr [&:]
Fjolsy Gift med forumet 22 Apr 2007 #4 ååå er det noe man må kjøpe? jeg trodde man kunne ordne det på internett på en eller annen hjemmeside jeg, hmmmmm kjedelig[:-]
ååå er det noe man må kjøpe? jeg trodde man kunne ordne det på internett på en eller annen hjemmeside jeg, hmmmmm kjedelig[:-]
Fjolsy Gift med forumet 22 Apr 2007 #5 da har jeg begynt å laste det ned nå,,,,,,,,, gleder meg[:)][:)] er det vanskelig å gjøre det må man være god på data for å klare det?
da har jeg begynt å laste det ned nå,,,,,,,,, gleder meg[:)][:)] er det vanskelig å gjøre det må man være god på data for å klare det?
Fjolsy Gift med forumet 22 Apr 2007 #6 da gleder jeg meg til ¨prøve det ut[:D][:D][:D] det printer man ut når man er ferdig, eller? må bare spørre jeg
da gleder jeg meg til ¨prøve det ut[:D][:D][:D] det printer man ut når man er ferdig, eller? må bare spørre jeg
Fjolsy Gift med forumet 22 Apr 2007 #8 jeg tok den øverst til venstre jeg, håpe den var riktig[:)] skal se nå