dumt eller???

*4barnsmamma*

Gift med forumet
Jeg lurer på om jeg skal printe ut et bilde av Isabell og en av min nærmeste venninne og gi til henne i julegave fra Isabell men lurer på om det blir litt dumt?? Vi har kjent hverandre fra vi var bebier og har alltid vert like gode venninner. Vet hun har kjøpt noe lite noe til Isabell også[:)] Hun er vel en av få jeg er 100% sikker på kommer til å være her for meg for ever liksom. Hadde besøk av henne nå, hun er hjemme for julen, og Isabell stråler jo med henne!

Hva syns du?? Dumt eller??
Her er bildet jeg lurer på

Det hadde blitt en kjempeflott gave...

Dersom jeg hadde vært venninnen din, hadde jeg blitt kjempeglad for det bildet! [:)] Det var veldig fint! Og det høres jo ut som om dere nærmest er familie. [:)][;)]

ORIGINAL: Gunni

Det hadde blitt en kjempeflott gave...

Syns det var en koselig gave [:)].

ORIGINAL: Nala

Dersom jeg hadde vært venninnen din, hadde jeg blitt kjempeglad for det bildet! [:)] Det var veldig fint! Og det høres jo ut som om dere nærmest er familie. [:)][;)]

DET ble det tulla mye med når vi vokste opp altså!!!! Vi hadde en laaaaaaaaaaaaannnnnnnggggg periode der vi overnattet hos hverandre HVER dag[:D] gikk rett inn hjemm hos hverandre og ja vi var hjemme uansett vi[:D] Er en av få jeg har like god kontakt med selv om hun har flyttet!

Men da skal jeg så sambo til å hjelpe meg å få printet det skikkelig ut i rett str også skal jeg ordne ramme i morgen!!! Takk for meningene deres[:D]

ORIGINAL: Ingerg

Nydelig bilde!! Det setter hun helt sikkert pris på!![:D]

sign[:D]

Knallfint bilde!! Jeg hadde blitt kjempeglad hvis jeg var henne! Isabell er bare så utolig nyyyydelig asså

Back
Topp