Ja det sier jeg meg enig i. Hun hadde visst en ny som ventet derWow! Folk er frekke!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det sier jeg meg enig i. Hun hadde visst en ny som ventet derWow! Folk er frekke!!
Jeg var sammen med en fyr i tre år.Var forlovet, snakket om både giftemål og barn. Hadde flyttet sammen to mnd før. Vi spiste middag med min bror og hans samboer. Plutselig sa eksen min at han og min bror sin dame hadde blitt forelsket.
For å gjøre en lang historie kort: meg og min bror ble singel, han flyttet hjem til våre foreldre og jeg ble boende i leiligheten i noen mnd før jeg og flyttet hjem til våre foreldre...
Disse turtelduene flyttet sammen i den leiligheten som min bror hadde delt med hun i flere år, hun ble gravid rimelig kjapt (fødte 10 og en halv mnd etter at vi gikk fra hverandre), giftet seg og fikk et til barn. Så flyttet de i nærheten av våre foreldre,så vi ser huset deres hver gang vi skal dit.. Hyggelige mennesker.
Kjenner ei som var å feirer jul med svigerforeldrene dine og typen på en hytte langt vekk. Plutselige gjør han det slutt, men hun har ingen mulighet til å dra hjem, så hu feirer jul der... Som var ganske pinlig...
Sånt det gjør man bare ikke![]()
Men de var jo forelsket...
Si det til meg, som nettopp hadde blitt samboer med han her og alt.. Hvorfor flytte sammen med noen hvis man ikke vil være med den personen!?
Ei jeg kjenner ble dumpa i utlandet... Andre siden av verden... Hadde blitt påspandert tur, men plutselig stod hu der og visste ikke helt hvor hun skulle gjøre av seg :/
Ei jeg kjenner ble dumpa i utlandet... Andre siden av verden... Hadde blitt påspandert tur, men plutselig stod hu der og visste ikke helt hvor hun skulle gjøre av seg :/
Ååh shiiit :OJeg var sammen med en fyr i tre år.Var forlovet, snakket om både giftemål og barn. Hadde flyttet sammen to mnd før. Vi spiste middag med min bror og hans samboer. Plutselig sa eksen min at han og min bror sin dame hadde blitt forelsket.
For å gjøre en lang historie kort: meg og min bror ble singel, han flyttet hjem til våre foreldre og jeg ble boende i leiligheten i noen mnd før jeg og flyttet hjem til våre foreldre...
Disse turtelduene flyttet sammen i den leiligheten som min bror hadde delt med hun i flere år, hun ble gravid rimelig kjapt (fødte 10 og en halv mnd etter at vi gikk fra hverandre), giftet seg og fikk et til barn. Så flyttet de i nærheten av våre foreldre,så vi ser huset deres hver gang vi skal dit.. Hyggelige mennesker.
Håper hun hadde flybillett hjem igjen da!
Ååh shiiit :O
Så utrolig respektløst, at det finns sånne mennesker altså. Er helt sjokkert jeg.
Ååh fyy.Alle kan oppleve å forelske seg i en annen, men det hele ble veldig drøyt.
Det verste var at han ikke skjønte at han såret meg. Han var så lei seg, for jeg maste om at vi måtte fortsette å være sammen.... Jeg prøvde å ikke mase, men jeg elsket han jo, jeg ville jo be om en ny sjanse.
Damen hans var og lei seg, for hun opplevde at folk såg stygt på hun på butikken (lite sted, alle Kjenner alle,alle visste hva som hadde skjedd) jeg sa til eksen at sånn er det bare, som man reder ligger man. Dette tok han som en drapstrussel fra meg, og da hadde jeg garantert fått med alle venninnene mine på en plan om å drepe hun. Så kan skulle anmelde meg og alle mine venninner (han sa det faktisk ordrett)
Denne fyren kastet jeg bort mine beste ungdomsår på, Arg!!
Ååh fyy.
Ja vi har vel alle kastet bort tid på feil fyrbeen there.
Var sammen med en da jeg bodde i utlandet. Han tok meg med ut på middager, ble godt tatt imot av vennene hans. Da vi hadde vært sammen en stund tok han meg med ut på middag og tur på stranden før han fortalte at han egentlig hadde en kjæreste til og ville satse på henne. Han hadde også fridd til vedkommende. Han håpte at jeg hadde forståelse for det. Noen uker senere fikk jeg flere meldinger av han hvor han håpte at vi kunne fortsette som før men han hadde ikke tenkt å slå opp med den andre kvinnen.
Var i Australia.For en slesk type!
Hvilket land var dette?