skulle ut og fly i dag, og ble utrolig stressa da flyet skulle ta av. Dette skjer av og til, har litt flyskrekk, men svært sjelden at det er helt krise. I dag var det helt krise, så jeg tok en beroligende for å roe nervene og hjertebanken. Fortalte det til samboeren min da han henta med på flyplassen, og da fortalte han at dette var farlig for fosteret. Jeg visste at jeg ikke skulle ta smertestillende (annet enn paracet) osv, men da jeg søkte på nett var visst dette noe som virkelig kunne gjøre stor skade.
Nå sitter jeg i sjokk og med verdens verste følelse. Vet ikke hva jeg er ute etter med dette innlegget, men jeg måtte bare skrive et sted.. Må vel ringe legen min i morgen for å høre hvor krise det er? Hvordan i alle dager skal jeg kunne leve med meg selv, om noe skjer med lille babyen min, bare fordi jeg fikk litt angst på et fly...? Det er jo ikke farlig. Dette er helt grusomt. At jeg kunne være så dum og uforsiktig.
Nå sitter jeg i sjokk og med verdens verste følelse. Vet ikke hva jeg er ute etter med dette innlegget, men jeg måtte bare skrive et sted.. Må vel ringe legen min i morgen for å høre hvor krise det er? Hvordan i alle dager skal jeg kunne leve med meg selv, om noe skjer med lille babyen min, bare fordi jeg fikk litt angst på et fly...? Det er jo ikke farlig. Dette er helt grusomt. At jeg kunne være så dum og uforsiktig.