Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De som har komt med sånne kommentarer er gjerne folk med tette barn som til stadighet snakker om at ungene krangler om alt muligEr 11 år mellom meg og mitt nærmeste søsken det går så bra! Fordeler og ulemper med både å ha nære søsken og stor aldersforskjell![]()
Ikkesant! Jeg kjenner noen som har født som sier det ikke var så skummelt som de trodde. Og dette er folk jeg anser som folk med lav smerteterskel så jeg forholder meg veldig roligblir bare så provosert av at det virker som folk vil at folk skal frykte fødsler. Både de som har født og de som ikke har det
er det noe poeng i å skremme folk liksom?
Hva får de ut av å skremme gravide og da helst førstegangsgravide med skrekkhistorier fra fødsler?! Også "du kommer til å bæsje!" Nei, kødder du? Det er det nest unaturlige du kan finne på å gjøre!!
Nei, få en slutt på dette mener nå jeg. Blir for dumt rett og slett!
Jeg fikk den fantastiske "husk at graviditet er ingen sykdom!" Kommentaren idag på jobb etter å ha stått og brekket meg på toalettet så jeg var helt svett. Etterfulgt av "når man bærer på livets mirakel må man tåle å være litt dårlig"....
Tror ansiktsuttrykket mitt var svar nok..![]()
Ikkesant og det jeg er MINST redd for er å bæsje på meg! Det skal jeg tåle helt fint! hvis det er det værste som skjer og jeg faktisk ligger å tenker på det kan ikke fødselen være særlig vanskeligHva får de ut av å skremme gravide og da helst førstegangsgravide med skrekkhistorier fra fødsler?! Også "du kommer til å bæsje!" Nei, kødder du? Det er det nest unaturlige du kan finne på å gjøre!!
Nei, få en slutt på dette mener nå jeg. Blir for dumt rett og slett!

En god klem til dere alle tålmodige vordende mødre