Dumme vogn

*Snoopy*

Forumet er livet
Vi har Emmaljunga City Cross og der går det jo ikke an og heise opp ryggen på baggen [&:]Thea har så lyst til og kunne kikke litt ut men det nytter lite når de ikke kan noe annet en og ligge ned..Søskenbarne mitt har Emmaljunga Duo og der kan ryggen i baggen heises litt opp,så eg ble skuffa at det ikke går på City Crossen [:'(]Men kanskje dere har råd til og få heiset ryggen litt kanskje?

ORIGINAL: Bambling

Regner med du har City Bagen? Har Emmaljunga Nitro City, men tror det er samme bag på dem [;)]
Jeg har rullet sammen en dyne og lagt under sånn at han sitter litt oppover. Ikke mye, men nok til at han roa seg litt [8D]
Men nå har jeg bytta over til sportsdelen, like greit siden bagen begynte å bli trang [:)]

Jupp eg har City baggen (som er grusomt liten [8|]Eg bytta over til sportsdelen eg og pga vognposen til vinteren passet ikke i baggen lengre men da fikk svigers anfall,hun kunne jo fryse..Så eg fikk beskjed om og bytte tilbake [&o]Men tror eg bytter tilbake til sportsdelen snart,pga i sportsdelen kan eg jo bare ha vognpose,et teppe rondt feks osv..Men vet du hvordan du heiser opp ben delen?

Her bretter jeg bare dyna hans og legger bak ryggen slik at han sitteligger (ingen tyngde på rompa), og har med meg et ullteppe som jeg legger over beina hans så han ikke blir kald.

ORIGINAL: *Snoopy*

Regner med du har City Bagen? Har Emmaljunga Nitro City, men tror det er samme bag på dem [;)]
Jeg har rullet sammen en dyne og lagt under sånn at han sitter litt oppover. Ikke mye, men nok til at han roa seg litt [8D]
Men nå har jeg bytta over til sportsdelen, like greit siden bagen begynte å bli trang [:)]

Jupp eg har City baggen (som er grusomt liten [8|]Eg bytta over til sportsdelen eg og pga vognposen til vinteren passet ikke i baggen lengre men da fikk svigers anfall,hun kunne jo fryse..Så eg fikk beskjed om og bytte tilbake [&o]Men tror eg bytter tilbake til sportsdelen snart,pga i sportsdelen kan eg jo bare ha vognpose,et teppe rondt feks osv..Men vet du hvordan du heiser opp ben delen?

Fryse?? Hun ligger da i vognpose? Haha, hvis svigers hadde uttalt seg om hvilken del jeg skulle bruke hadde hun fått "vennlig" beskjed om å lage seg sin egen unge hvis hun absolutt skulle bestemme alt mulig [8D]

Han ligger kjempegodt i sportsdelen her i alle fall, beindelen ligger liksom rett ut. Så har ikke tenkt på hvordan jeg skal forandre stilling på den. Blir kanskje en utfordring når den faktisk skal ned!
Du har ikke bruksanvisning da? Vet ikke om det er likt på Nitro City og City Cross når det gjelder sportsdelen.
Men gå på www.emmaljunga.se, der finner du bruksanvisning. (Prøvde å gå inn der nå, men virker som siden har midlertidige problemer)
Lykke til! [;)]

Ja vognpose,så har eg også teppe eller dyne og da..Svigermor liker og blande seg her,og hun gir seg ikke med masingen før hun får viljen sin [:'(]Alse vi bor ut med havet og det blåser en del men eg kan da heller ikke herde ungen..Hun har klær og alt på seg så eg selv ser ikke problemet..Men du vet,svigers [;)]

Eg får sette sambo på saken,han "elsker" sånne tekniske ting haha,da blir det hvertfall gjordt pga han hater og ikke få noe til [:D]

Eg har emmaljunga edge og er glad det går ann [:D]

Jeg bruker å brette dyna sammen og bruke den som ryggstøtte[:)] Hun sitter ikke direkte, men får en helling og kan kikke ut[:)] Går bra nå som det ikke er så kaldt, og hun sitter jo under pose og et godt teppe rundt seg!

Back
Topp