Dumme uvaner

Varla

Elsker forumet
Mailykke <3
Ja. Jeg skrev det tidligere at jeg sliter litt med å slutte å snuse. Hadde to i går, men bare en i dag.
Litt stolt. :) satser på enda mer nedtrapping i morgen. Selv om det nok ikke blir lett nå som det blir helg.
 
Hold deg heller på en om dagen enn å bråslutte, i hvertfall nå før helg ;) dette går så fint :)
 
Jeg røyka litt (snakker 2-4 røyk om dagen, mini har aldri sett meg røyke), men slutta det øyeblikket testen var positiv. Har nok tatt poeng sigg mvs Knøttis i magen, men nå er det null og niks. Trodde vel ikke jeg skulle bli gravid på første forsøk etter 4 år med hormonspiral...
 
Autokorrektur.... *hadde nok tatt et par sigg med Knøttis i magen...
 
Og: Lykke til! Håper du klardets kutte helt!
 
Flink. Sist, da jeg ikke prøvde å bli gravid var det stopp ganske raskt. Så kjipt å ikke klare det denne gangen.
 
Eg har røykt i mange år, og slutta heilt den dagen eg fekk positiv test. Dette har eg vore fast bestemt på alltid, at eg aldri sku røyke mens eg er gravid. Men det er tøft, tenker på røyk heile dagen, drømmer om røyk om natta, og savner det faktisk kjempe masse. Men tenker at belønningen for røykeslutt er stor og absolutt verdt det ;)) Håpet mitt er å aldri begynne igjen ;) Dette er forhåpentligvis motivasjonen eg trenger, og kansje, etter eitt år uten klarer eg å slutte for godt ;) :D Håpe håpe x
 
Back
Topp