Dumme ting mennene gjør...

Bondemamma

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Tenkte vi kunne ha et lite "klage - innlegg" der vi kan skrive hva teite ting mennene (og andre) gjør på trykker på den stire røde gravudknappen. Herlig å kunne få det ut :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Klagde til sambo at jeg var så trørt men fikk ikke hvile i stua pga ei flue som landa på nesa mu hele tiden.
Han sier jeg kan gå opp å legge meg litt så skulle han passe dattera vår.
Når jeg endelig holder på å sovne, begynner det å banke og hamre ute... joda da er han ig lillemor ute og bygger på terrassen. ..
Fantastisk måte å bli vekket på...

Klagde til sambo at jeg var så trørt men fikk ikke hvile i stua pga ei flue som landa på nesa mu hele tiden.
Når jeg endelig holder på å sovne, begynner det å banke og hamre ute... joda da er han ig lillemor ute og bygger på terrassen. ..

Jeg hadde vært lykkelig hvis mannen hadde bygget på terrassen (eller andre ting) hvis det er noe som trengs.. Muligens ikke den beste timingen, men allikevel var det nok godt tenkt :-)

Foreslo til gubben at vi skulle flytte to av barna som bor her inn på samme rom, svaret jeg fikk var nei vi kjøper nytt hus... Så da er det husjakt.... Må ha ett med kjellerleilighet for å få nok rom... (5 barn til sammen så langt, bare to er mine de andre er på lån)
Jippy, not!

Haha.. Tanken var jo god daa! :)

Joda tanken var god nok, er bare så himla typisk han å ikke bruke hodet ;)

Kjæresten er snekker, og har hjulpet en slektning med et prosjekt. Dermed er an aldri hjemme før halv 9 om kvelden, og jeg har fult ansvar for hund samtidig som jeg er dårlig. Så forteller han at han har fått tilbud om nytt prosjekt når han kommer hjem og har tydeligvis ikke bestemt seg om han skal si ja eller nei. Blir på gråten for jeg er så sliten, samtidig som vi har en gang, barnerommet og vaskerom vi må pusse opp hjem før februar! Han sa heldigvis for nei når han så reaksjonen min!!

Sender jentene i barnehagen i NATTKJOLE, fordi jeg ikke hadde lagt frem klær før jeg gikk på jobb. DET er ris til egen ræv, for nå skal jeg ALDRI legge frem klær mer! Seriøst altså, 35 år gammel, og oppfører seg som om genserskuffen til ungene har hemmelig kodelås som han ikke kan åpne...

Sender jentene i barnehagen i NATTKJOLE, fordi jeg ikke hadde lagt frem klær før jeg gikk på jobb. DET er ris til egen ræv, for nå skal jeg ALDRI legge frem klær mer! Seriøst altså, 35 år gammel, og oppfører seg som om genserskuffen til ungene har hemmelig kodelås som han ikke kan åpne...

Må flire litt, men du får trøste deg med at det finnes mange av hans like det ute :-)
Han må jo lære det på ett vis så smart å ikke holde han i hånden hele veien og la han finne ut av hvor klærne ligger selv :-)

Når min mann skal finne klær til lillemor, roter han så sykt i skuffene jeg klikker i vinkel! Kan liksom ikke bare ta det på toppen, neida d må jo "matche"... noe det sjelden gjør.

Når min mann skal finne klær til lillemor, roter han så sykt i skuffene jeg klikker i vinkel! Kan liksom ikke bare ta det på toppen, neida d må jo "matche"... noe det sjelden gjør.

Hva som matcher i våre øyne er ikke nødvendigvis hva som matche i deres øyne, er ikke verre enn det.
Så lenge han rydder opp etter seg er jeg iallefall nøgd :-)

Han har hatt en tendens til det samme - når jeg begynner tidlig på jobb går jeg før alle andre er våkne. Når jeg kommer hjem kan jeg se om han har vært stresset - han tar ikke 5 øre for å slenge tre-fire nyvaskede maskiner med klær utover stuegulvet på jakt etter sokker eller noe... lurer på om jeg skal begynne å merke ting sånn som vi gjør i bhg - bilde av en genser utenpå skuffen med gensre, bilde av en truse utenpå truseskuffen, osv :P
Det verste er nesten at hvis han bare hadde spurt jentene, kunne de funnet tøyet sitt selv....

Hva som matcher i våre øyne er ikke nødvendigvis hva som matche i deres øyne, er ikke verre enn det.
Så lenge han rydder opp etter seg er jeg iallefall nøgd :-)
Hah dy skulle sett noen av antrekkene han hat plukket ut!
Men uansett, så er problemet at han roter i skuffene. Blir liksom ikke sur når har tar på henne ei turkis indisk-inspirert bukse og grønn blomstrete kjole oppå. Ler jo bare da ;)

Foreslo til gubben at vi skulle flytte to av barna som bor her inn på samme rom, svaret jeg fikk var nei vi kjøper nytt hus... Så da er det husjakt.... Må ha ett med kjellerleilighet for å få nok rom... (5 barn til sammen så langt, bare to er mine de andre er på lån)
Jippy, not!
Jøss, du klarer virkelig å finne noe negativt i absolutt alt!! Gratulerer! For ett fantastisk menneske som lever med deg!

Hahaha!!! Beste jeg har hørt:laughing005

Jøss, du klarer virkelig å finne noe negativt i absolutt alt!! Gratulerer! For ett fantastisk menneske som lever med deg!

Har aldri hørt ham klage så så ille er jeg nok neppe :-)
Er pes siden jeg sitter med hele jobben all den tid han omtrent aldri er hjemme pga jobben hans.

Klager ikke på at han er mye vekke, vet at han elsker å få nye utfordringer hver eneste dag og det at han får reist mye, men jo det er ikke lett å finne noe som er stort nok innenfor den skolekretsen vi bor i, og jeg ønsker ikke at barna skal måtte bytte skole om det kan unngås.

Prøver faktisk å se positivt på ting, men beklager at mitt lille hverdags sukk fornermet deg, trodde en kunne komme med de i denne tråden. Men skal ta det til etterretning om at jeg må være forsiktig jmf enkelte.

Du, det der var unødvendig.

Noen er bare sånn :-)

Bare trodde dette var en hverdagsssukk tråd :-)
Klager stort sett aldri på min mann, han er verdens beste i mine øyne og tar mye hensyn blir bare litt stress siden det vi ser etter omtrent ikke finnes i vår skolekrets :-)

Hah dy skulle sett noen av antrekkene han hat plukket ut!
Men uansett, så er problemet at han roter i skuffene. Blir liksom ikke sur når har tar på henne ei turkis indisk-inspirert bukse og grønn blomstrete kjole oppå. Ler jo bare da ;)

Du må jo nesten bare ta bilder av de anntrekkene for senere anledninger :-)
Små søtt grunn :-)

Noen er bare sånn :-)

Bare trodde dette var en hverdagsssukk tråd :-)
Klager stort sett aldri på min mann, han er verdens beste i mine øyne og tar mye hensyn blir bare litt stress siden det vi ser etter omtrent ikke finnes i vår skolekrets :-)
Kilket litt på hennes tidligere kommentarer, og ser ut som et er et troll som bare liker å komme med frekke kommentarer.

Back
Topp