dumme test!!

*Vinterlykke*

Forelsket i forumet
Hei.
Ettersom jeg hadde en bitteliten blødning på fredag, som jeg tror kanskje var en festeblødning, så testet jeg i ettermiddag. NEGATIV[:@] sikkert for tidlig å teste da, hvis det er noe.. Er bare så nysgjerrig, fordi i natt våknet jeg og var kjempekvalm og måtte spy. Men dårlig er jeg ikke...
Burde jeg vente en stund da, før jeg tester på nytt??[8|]
 
Aner ikke... har ikke fått tilbake tr etter at jeg slutta på pilla i juli.
blødningen på fredag var bare noen dråper. Ingen tegn på at tr kommer. Kan det være at jeg har fått min første el nå for litt siden, etter at jeg slutta på pilla, og klart å blitt gravid?? hvis du skjønner..
 
så det er større sjansje for at det kan være el jeg hadde og ikke en festeblødning?? Vil jo helst at det skal være det siste=)
 
Umulig å si... du får nesten bare vente og teste igjen. OM det var EL, kommer mensen ca 2 uker etter blødningen, dersom du ikke er gravid, om det var festeblødning kommer den ca en uke etter. OM det var en festeblødning er det å teste to dager senere antakelig for tidelig ja, det tar noen dager før hcg har steget så mye at det er registrertbart i urinen, og for at det skal være registerbart på kvelden, enda noen dager til (konsentrasjonen er sterkere om morgnen fordi du ikke drikker om natta, og fordi kroppen produserer mindre urin mens du sover)
 
Back
Topp