Dumme rier

Love4two

Forumet er livet
Riene ser ut til å ha forsonet seg med å komme hver 20 minutt nå. De har vært oppe i både 10 og 5 minutter. Da de var oppe i 5 var de som små fis å regne.

Så nå sitter jeg her og venter da....

Har ringt A-Hus og snakket med ei jordmor. Er jo så trøtt også da, men når jeg la meg ned i stad, med disse fis-fiene så tok de seg bare opp. Hvorfor det da? Jeg trenger jo å sove nå kjenner jeg, men tør nesten ikke legge meg igjen.

Lurer sånn på om det vil kje noe mer i dag.
Riene stoppet opp i går. De kom klokken 06 og forsvant etter noen timer.
i dag kom de klokken 05, med kraftige smerter. Måtte konsentrere meg om å puste. De har som sagt dabbet av litt, men holder likevel på.

Trenger litt tålmodigehet og noen støttende ord [8D]

Har ikke tenkt på at jeg kan gjøre det [8|]
Kanskje ikke så dumt i grunn
Tusen takk [:)]

Må bare spise igjen da. Kan ikke forstå at det ikke holdt å spise for to timer siden. Har jo ikke gjort annet enn å sitte [8|] Har blitt småkvalm på mine siste gravidedager også... [:'(]
Jaja.

Se her ja, du er her ennå? Var nesten sikker på at du var på føden jeg nå [;)], hadde tenkt å sende deg en melding hvert øyeblikk!!
Men det høres jo unektelig ut som om noe er på gang nå ja, jippi hurra for deg [:D]. Enig med Chello, ta deg et par paracet så du får sovet litt, blir en laaaang treningsøkt du skal gjennom her [;)]

Vi følger spent med, og jeg venter på sladrevenn-melding, klar til rapport [:D]

Klem klem....

God morgen!
Håper du sover nå (ser du har logget av)...Slitsomt med av/på rier...Det ser ut som du har en laaaang modningsfase, men håper den siste økta blir rask og kort for deg!

Klem fra Mandarin

ser du er logget av, så håper du får slappet av litt, eller at riene ble regelmessige og tette!!

Jeg har lest et sted at i begynnelsen er det lurt å sove, for bevegelse kan stoppe riene i begynnelsen..-så hvis du kommer tilbake og er like frustrert så prøv å slapp av litt [:)]

Ønsker deg hvertfall masse lykke til, og håper Thea Emilie er i armene dine snart [:D][:D]

Spis, ta en paracet og legg deg!
Ikke tenk på noe som kan stresse deg. Les gjerne en god bok, eller kanskje en som er litt kjedelig, så sovner du.
Det er viktig å hvile, men får du ikke sove, så ikke stress med det. Du slapper av om du bare ligger og lar tankene fly også. Eller du kan ta med deg en stol og sette deg i dusjen, kan slappe av der også Og kanskje kjenner du ikke riene så godt når det renner varmt vann på ryggen.
Lykke til!
Du har termin i dag, har du ikke? Det hadde jo vært gøy å få på terminen da! det gjorde jeg forrige gang, men håper å bli ferdig litt før denne gangen.

E du au i gang med någe ja[:)][:)][:)]ojoj det blir kanskje mange små babya i natt...Lykke te

huff.. håper riene snart kommer regelmessig og at babyen din snart kommer!!
Lykke til!!!

Back
Topp