B
babymaker
Guest
har fest når man skal sove :/ jeg er så sliiiiiten, men får ikke sove pga dunk dunk dunk 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle gjort det ..Ring purken om det er mye støy!
Snakk om fin start på nytt år :/ tror jeg sovnet rundt fire halv fem ... fikk sove lenge idagSånn var det her nyttårsaften.. jeg orka ikke gå å si fra for var så sliten. Men holdt på å bli gal... halv 3 var siste gang jeg så på klokka,men jeg må ha sovnet etterhvert,for da junior kom inn på soverommet kl 7 var jeg i drømmeland. De hadde visst gitt seg halv 7 fortalte en av gjestene våre som overnatta.
Jeg skjønner at folk vil feste,og det er helt greit.. men det må da være mulig å ha det gøy med et normalt volum på musikken?
Håper de ga seg etterhvert hos deg da..
Snakk om fin start på nytt år :/ tror jeg sovnet rundt fire halv fem ... fikk sove lenge idag
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
Det ser jeg... fikk sovet 11 timer ichJa ikke sant. Fikk heldigvis sove til slutt,men jeg trodde seriøst jeg skulle bli gal.
Godt du fikk sove lenge da![]()
Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
Det ser jeg... fikk sovet 11 timer ich
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
deiligDeilig da
Fikk sove ganske lenge selv. La meg ca 12 i natt og sto opp 10. Måtte opp og tisse selvfølgelig,men bare en gang![]()