Dumme meg

frumaela

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Vi er på ul hver uke pga mange sa/ma og det ser kjempe bra ut. god vekst hver uke og levende baby. Ul sist på torsdag (9+1) og da slo hjertet fortsatt, fosteret beveget seg, vi så morkake og navlestreng hvor alt så bra ut. Legen er superpositiv og sier dette kommer til å gå kjempe bra.

Har alt fått mage, er mye kvalm og andre symptomer og ungene har skjønt det så vi bekreftet det for dem etter ul på torsdag.

Så idag var jeg så dum å gå inn på "vi som har mistet" forumet og neste historier der og googlet "når slutter fosteret og vokse" og nå er jeg dritredd for at ting skal gå galt :( :(

For det første: du er ikke dum. For det andre: helt normalt å google seg redd. Så liv i uke 7+4 men klarer ikke slå meg til ro alikevel. Googler hematom opp i mente og skremmer meg selv. Tror nok det er ganske menneskelig:) prøv å ta en dag av gangen.. og tenk positivt.. prøv vertfall:)

Nettet er ikke bare positivt nei :-( Merker selv at det er en del som skremmer meg, samtidig er de historiene mer synlig enn alle de det faktisk går bra med. Så prøver å overbevise meg selv om å nyte til det motsatte er bevist ;-)

Det er ganske normalt, jeg så liv i uke 7 jeg også, men får bare stole på kroppen og så støtter jeg meg veldig til at sjansene for at dette nå går bra er gigantiske i forhold til at det går galt, og OM det skulle gå galt velger jeg å tro at det er fordi babyen ikke hadde fått noe verdig liv da.

Skal på UL på fredag å grue mæ som bare det. Selv om alle symtomer er der enda. Så du er ikke dum, du e bare menneskelig.

Det er ikke bare du, jeg hadde siste ul 9+4 og da sa legen at alt ser veldig bra ut foster riktig str og alt. Likevel gnager det at jeg mistet sist i uke 14. Selv om forutsetningene er mye bedre nå barnet vokser som det skal og hjertelyd er flott. ( forrige gang var foster hele tiden litt lite og det var nok ikke en frisk pike jeg bar). Men kjenner hele tiden etter symptomer på at noe er galt, smerter eller andre ting. Studerer dopapiret intenst hver gang jeg er på do+++ måtte de neste 6 månedene gå raskt og smertefritt...

Samme her. Er livredd hver gang kvalmen uteblir noen timer. Med ma i uke 13+4 sist er jeg nervevrak ved den minste mangel på tretthet/kvalme.

Det er ikke bare du, jeg hadde siste ul 9+4 og da sa legen at alt ser veldig bra ut foster riktig str og alt. Likevel gnager det at jeg mistet sist i uke 14. Selv om forutsetningene er mye bedre nå barnet vokser som det skal og hjertelyd er flott. ( forrige gang var foster hele tiden litt lite og det var nok ikke en frisk pike jeg bar). Men kjenner hele tiden etter symptomer på at noe er galt, smerter eller andre ting. Studerer dopapiret intenst hver gang jeg er på do+++ måtte de neste 6 månedene gå raskt og smertefritt...

Uff :( fant de ut når det hadde stoppet?

Back
Topp