Dumme meg..

Nelly84

Glad i forumet
Må få utløp for litt urasjonell syting: oul gikk superbra i dag, alt ser så bra ut og nå er det bare å vente på svar på fostervannsprøve for å være sikker. Jeg er så takknemlig for å få to friske gutter på to år til tross for vanskelige omstendigheter som bærer av kromosomfeil.
Men... Jeg føler meg så himla tjukk!! :( Så bilde av meg selv fra bryllup i helga og ble så lei meg. Synes ikke jeg ser noe fin ut. Jeg er lang og slank i utgangspunktet, har lagt på meg 7 kg og det liker jeg ikke. Kommer ikke til å slutte å spise altså, har bare behov for å syte om litt overfladiske ting. Buhu på meg. Nå blir det knekkebrød og gulrøtter til kvelds på hverdagene.

klem til deg ♡♡♡♡ Syns ikke du skal føle på det, kroppen er i forandring. Men vanskelig å legge fra seg de følelsene selvsagt ♡♡ Spis balansert og variert, du skal se det balanserer seg. Her har jeg gått ned, og ser helt forferdelig ut i ansiktet, uthulte kinn og kantete og fæl. Tro meg, du vil ikke det heller :-P

Jeg ser ut som en blubb! Og jeg er bare pluss 5... Jeg trives ikke som gravid, pga vekta.. Sånn er det bare. Og vi får lov til å syte over filleting så mye vi vil, fordi inni oss vokser det faktisk et nytt lite menneske... Vi har ikke kontroll over en pøkk lengre.

Spis med god samvittighet. Når du ammer, så trenger du de ekstrakiloene, de skal jo renne av igjen :D
Det er lov å føle seg slik. Er ikke lett å plutselig legge på seg mange kg, selv om man innerst inne vet hvorfor.
Sender deg en stor klem.

Huff! Vond følelse, hvertfall nå som alt blir forsterket også.
Det er nok i hovedsak din verste fiende. Ikke noe kjekt å føle seg uvel <3

Back
Topp