dumme mannfolk!

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
Samboer ringte og sa at svigers må kjøre meg inn i morra, for han må jobbe.. [:(] han sa han skulle komme så fort ting var i gang.. men synes det er fælt å måtte gå i gjennom det alene.. klarer ikke det uten han.[:(] jeg vil ikke det her.. så nå sitter jeg gråter som en idiot.. det er jo ikke hver dag man får baby.. og jeg hater sykehus.. synes alt er skummelt.. nå gruer jeg meg enda mer.. [:(][:(][:(][:(]

Skal du settes i gang imorgen?
For hvis du skal inn der på dagen og settes i gang, så får ikke han være der uansett om du får dobbeltrom.. Og han rekker fint å komme inn når du merker at noe er i gang..
Det er ikke så mye som skjer før det virkelig skjer, og jeg vil tro at dere syns det blir kjedelig begge to, å sitte og se på hverandre og lure på når ting skjer altså..

men det er uansett ikke noe kjekt å grue seg, håper det ikke blir så guffent som du tror, og at du får en fin opplevelse uansett.

Stor klem

ja, blir satt i gang i morra.. og hun legen sa at det ikke var noe problem at han var der hele tiden.. meen jeg vet jo at det kan ta lang tid.. men når han har en halvtimes tid å kjøre så synes jeg det blir dumt.. å jeg gruer meg.. det verste er at jeg hadde det på følelsen.. [:(][:(]
gruer meg verre enn verst nå..

MÅ han jobbe?? Skjønner veldig godt at du ikke har lyst å dra inn aleine!![:(] 

Hva er det han jobber med?? Bør jo være noe SINNSYKT viktig som skal foregå på den jobben, hvis det skal kunne gå foran fødselen?

Huff[&:] Sender deg mange trøsteklemmer og håper han tar til fornuft og skjønner at han bør være der for deg gjennom hele fødselen![:)]

han er lastebilmekaniker.. og de mener at det er såå mye å gjøre, siden noen har ferie.. er fortsatt dårlig gjort..

Huff! Skjønner godt at du vil ha ham med deg selv om det kan være mye ventetid. Skulle bare mangle. Tviler på at arbeidsgiver kan tvinge ham til å jobbe når du skal settes i gang? Han har jo krav på permisjon fra jobb ved fødsel og to uker etter.. Synes ikke du trenger å godta det jeg da. Håper han ombestemmer seg og blir med deg i morgen. Sender masse lykke til klemmer, og uansett om han blir med eller ikke: det kommer sikkert til å gå kjempefint og du blir nok tatt godt vare på[:)]

Hadde ikke stusset et sekund; jeg hadde fått gubben til å ringt inn om morningen og sagt han var syk
Hadde ikke kostet meg fem flate øre- DET ER TROSS ALT EN FØDSEL[;)]
LYKKE TIL OG HÅPER MANNEN BLIR MED!![:)]

har snakket med han og de på jobben mente at det kunne ta sin tid.. det er jo sant det.. meen er så kjedelig å være der alene.. så jeg håper de sier at jeg må vente litt med å komme inn.. skal ringe halv 8 og høre når jeg skal komme inn.. så hvis jeg må inn klokka 12 i stedet for 9, så er det helt greit.. for da kan han dra fra jobben.. [8|] 
er ved litt bedre mot nå.. men er så skummelt for det.. er nesten sånn at jeg håper at alt tar lang tid..[8|]

Uff da, får håpe alt går din vei i morgen.
*trøsteklem*

ORIGINAL: Augustbebislove

*trøsteklem*

ORIGINAL: RC.

uff da,
men i alle fall så må du ha masse masse lykke te i morra[:)]

Nei vet du hva!! Det hadde jeg ikke godtatt altså... Er jo ingen som vet hvor lang tid ting tar!!
Jeg hadde forlangt at han hadde vært med fra første stund... Sitere Citadel sin mening over...

ORIGINAL: Augustbebislove

*trøsteklem*

[:)]

har ingenting å si hvor lang tid det tar. du kan anmelde arbeidsplassen hans for brudd på arbeidsmiljøloven paragraf 12!!!!
Ønsker deg lykke til og håper det ordner seg for deg=)

fikk vite at de har sendt 5stk på ferie så de er bare 3 mann på verkstedet.. så da må han i hvertfall begynne å gjøre ferdig jobbene sine.. meen er så innmari kjipt.. får legge inn noen podcaster på ipoden å se på.. [;)] også finne en bok på narvesen.. hehe.. det ordner seg jo.. er bare så skeptisk til sykehus..

også kan det hende jeg må vente litt utover dagen med å komme inn, hvis det kommer mange i natt.. og det gjør meg ingenting.. skal ringe dem halv åtte i morra..

ORIGINAL: _milla

Skjønner at du blir skuffet hvis du må dra inn alene..hadde jeg også blitt! Trøsteklem, håper det ordner seg

Lykke til i morgen uansett!

FØLER VIRKELIG MED DEG OG KRYSSER DET SOM KAN KRYSSES FOR AT DU SLIPPER Å KOMME INN FØR KL 12!!!!
LYKKE TIL KLEM SENDES

ORIGINAL: et_lite_vesen

Huff, det er skikkelig leit. Da hadde jeg også blitt kjempelei meg. 

Skikkelig urimelig av arbeidsgiveren å kreve at han skal jobbe i morgen, regner med at dette har de visst om en stund og burde ha planlagt før ferienlista ble godkjent...[8|]

Syns ikke det spiller noen rolle om det blir mye venting etc. dere bør få være sammen på en sånn dag!

Lykke til i morgen!!!

Back
Topp