Dumme kvalmen

LilleDelfin

Forelsket i forumet
Ååh.. begynner å bli litt lei av å være kvalm jeg.. allerede.. selv om jeg sikkert har minst 4 uker til før det gir seg..

I begynnelsen var det liksom litt "gøy".. for da viste jeg at jeg var gravid, dessuten var det nesten ingen ting. I forhold til nå.. I dag våknet jeg og følte meg bare dårlig. Kjempe kvalm, og helt kraftløs. Fikke til slutt spist noe kjeks og litt frukt.. så hjalp det en liten stund.. Men jeg er jo så trøtt hele tiden og. Jeg sier til meg selv at det er naturlig, og at det går over, men klarer ikke la være å tenke (med gru) hvor lite i stand til å ta meg av et barn jeg ville vært i denne tilstanden. Håper virkelig energien kommer tilbake når jeg trenger den..

jeg har vært sykt kvalm i kveld.... har ikke vært noe spes kvalm tidligere...og utrolig nok så hjelper det å spise mat[8|]

jeg har vært sykt kvalm i kveld.... har ikke vært noe spes kvalm tidligere...og utrolig nok så hjelper det å spise mat

Jeg vet.. Syntes jeg enten er stappmett, eller sulten og kvalm.. [8|]

uff, denne kvalmen er ikke noe gøy nei..... , jeg har vært heldig å slippet unna det værste, men jeg er litt dårlig på kveldene jeg!!!!!! føler meg veldig sliten og trøtt rundt 19[:D] og av og til litt kvalm oxo[:'(]

Uansett så lykke til, og håper denne kvalmen din går over snart[:D]

ORIGINAL: LilleDelfin

Ååh.. begynner å bli litt lei av å være kvalm jeg.. allerede.. selv om jeg sikkert har minst 4 uker til før det gir seg..

I begynnelsen var det liksom litt "gøy".. for da viste jeg at jeg var gravid, dessuten var det nesten ingen ting. I forhold til nå.. I dag våknet jeg og følte meg bare dårlig. Kjempe kvalm, og helt kraftløs. Fikke til slutt spist noe kjeks og litt frukt.. så hjalp det en liten stund.. Men jeg er jo så trøtt hele tiden og. Jeg sier til meg selv at det er naturlig, og at det går over, men klarer ikke la være å tenke (med gru) hvor lite i stand til å ta meg av et barn jeg ville vært i denne tilstanden. Håper virkelig energien kommer tilbake når jeg trenger den..

har d som deg, klarer nesten ikke ta meg av bikkja engang hehe, men dette går over når vi får ungen vettu, har hørt man får energi og et adrenalin kick når man har født. forhåpentligvis varer jo bare kvalmen i første trimester å, men har hørt skrekkhistorier om folk som har vært kvalme gjennom hele svangerskapet  å, huff bank i bordet du..har du litt variasjon i dagene da, mer og mindre kvalm? det har jeg. en ting som hjelper litt for å få opp blodsukkeret om morningen er svart te med melk og sukker, eller honning, er en del næring i det å. leste på en dansk side at det skal hjelpe å lukte på sitron, eller spise hvis man orker hehe, har ikke prøvd dette enda men..lykke til

eg har ein liden fra før, å d e ganske annerledes denne gongen enn sist gang ja...då konne eg legga meg ner, slappa av elle såva når eg trengte d. D nytte isje nå nei...e så sinnsykt trøtte...fatte isje koss eg ska klara d når eg begjunne å jobbe igjen...hbe d går øve te dess:)

Back
Topp