Dumme julegaver?

^Yakine^

Glad i forumet
Hadde dere satt pris på hjemmestrikka hals, votter og lue i julegave til deres barn? Eller hadde dere bare syntes at det var en superdum julegave? Jeg kommer ikke til å ha flust av penger framover liksom, så det hadde vært greit med litt "billige" julegaver...

Jeg elsker hjemmestrikka ting, så jeg
hadde blitt superglad om mi tulle hadde fått det!!

Jeg også hadde blitt kjempeglad! Mye gladere enn veldig mange andre ting faktisk!
Håper du ikke føler at du må gi gaver til for mange, ingen forventer det! [:)]

Hadde syns det var helt topp! Jeg synes det er knallfint med hjemmestrikka, og jeg vet hvor mye arbeid som ligger i det!

Enig, hadde blitt veldig glad for det til jentene mine[:)]
ORIGINAL: Fesasmekjo

Jeg hadde blitt kjempe glad om gutta mine hadde fått det[:D]

Er jo en kjempe flott gave da, og veldig nyttig[;)]

ORIGINAL: McMor

Hadde syns det var helt topp! Jeg synes det er knallfint med hjemmestrikka, og jeg vet hvor mye arbeid som ligger i det!

sigN!

Strekka gava e jo kjæmpefint å få da. [:D]

Det e sånt æ vil at ongan min ska få.[:D]

kjæmpetoppe gava sånt da.

ORIGINAL: McMor

Sign![:)]

Blitt kjempe gald, det er jo gaver med sjel[:)][:)]

jeg er storforbruker av hjemmestrikka tøffler...........bruker de til det blir hull på de. Så alltid greit med nye.
Votter, skjerf og sokker til ungene er supre og gode, spesielt om de er i ull. Blir alltid gla for slikt

Papaya: Jeg føler ikke at jeg må gi til alle sammen, men det kommer jeg til å gjøre vet du! [;)] Og det er fordi jeg vil!! [:)]

Så flotte tilbakemeldinger da, jeg lurer på om det blir noe hjemmestrikka greier ja! [:D]

ORIGINAL: Tøysetulla

Jeg hadde også bitt kjempeglad for en sånn gave!!! Er jo så deilig med hjemmestrikket!![:D]

Setter mer pris på en sånn gave, som man har laget selv..[:)] Syntes jula blir mer og mer kjøpe, kjøpe...bare masse dill som man ikke bruker!! Blir litt ille egentlig.. Er jo ikke bare det julen handler om!![:o][;)]

Hadde jeg vært flink til å strikke hadde jeg med stolthet gitt fra meg en sånn gave!![:)]

Så enig med Tøysetulla!! Kjøpe, kjøpe, kjøpe, er IKKE det jula handler om.
Jeg hadde blitt KJEMPE glad for strikketøy, minien går med slikt hver dag, så deilig[:D]

Så strikk i vei du[:D]

(Vi skal lage de fleste julegavene selv her i huset også)[:)]

Back
Topp