~StRaToS~ Forumet er livet 18 Mar 2007 #1 Han skylder på dere (bv) for at han ikke får sex av meg.. Han sier jeg er mere opptatt av dere enn han.... Lurer på hvor han får det fra[8|][8|]
Han skylder på dere (bv) for at han ikke får sex av meg.. Han sier jeg er mere opptatt av dere enn han.... Lurer på hvor han får det fra[8|][8|]
~Maja~ Elsker forumet 18 Mar 2007 #3 ORIGINAL: mammanr.1 Han skylder på dere (bv) for at han ikke får sex av meg.. Han sier jeg er mere opptatt av dere enn han.... Lurer på hvor han får det fra[8|][8|] Kanskje han er oppmerksomhetssyk??? [;)] ~Maja~
ORIGINAL: mammanr.1 Han skylder på dere (bv) for at han ikke får sex av meg.. Han sier jeg er mere opptatt av dere enn han.... Lurer på hvor han får det fra[8|][8|] Kanskje han er oppmerksomhetssyk??? [;)] ~Maja~
~StRaToS~ Forumet er livet 18 Mar 2007 #5 Eller bare kåt????[;)] ORIGINAL: ~Iversen~ ORIGINAL: mammanr.1 Han skylder på dere (bv) for at han ikke får sex av meg.. Han sier jeg er mere opptatt av dere enn han.... Lurer på hvor han får det fra[8|][8|] Kanskje han er oppmerksomhetssyk??? [;)] ~Maja~
Eller bare kåt????[;)] ORIGINAL: ~Iversen~ ORIGINAL: mammanr.1 Han skylder på dere (bv) for at han ikke får sex av meg.. Han sier jeg er mere opptatt av dere enn han.... Lurer på hvor han får det fra[8|][8|] Kanskje han er oppmerksomhetssyk??? [;)] ~Maja~