Dumme gravid spørsmål...

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Har du fått noen dumme spørsmål som går på graviditeten?

Ja eller... når jeg fortalte om graviditeten der jeg studere kom det fra hun læreren... er det samme far som du har til din første unge da eller? jeg tenker er det normalt og det første man sier til ei som forteller ho er gravid? hadde vært fornøyd med bare et gratulerer jeg altså :)

Ja eller... når jeg fortalte om graviditeten der jeg studere kom det fra hun læreren... er det samme far som du har til din første unge da eller? jeg tenker er det normalt og det første man sier til ei som forteller ho er gravid? hadde vært fornøyd med bare et gratulerer jeg altså :)
Huff ikke greit spørsmål :(

Skulle kjøpe klær brukt når jeg var 17-18 uker. Er det til deg ? Er det ikke litt tidlig ?

Mye rart folk tar seg til og spørre om .. det er jo samme pappa på de men jeg sa at det var privat .. :p syns det var et ubehagelig spm å få :S
Vil eg tro ikke noe de har noe med uansett.. Blir litt sint på dine vegne..

Ikke akkurat et dumt spørsmål, men Jeg har opplevd flere ganger at folk ikke sier gratulerer når jeg forteller det til f. eks kollegaer eller folk jeg ikke kjenner så godt! Veldig rart! Trodde det var normal høflighet å si gratulerer når noen venter barn jeg men tydeligvis ikke :(

en som spurte om vi skulle avlive katten vår nå som vi skulle ha barn ......

Jeg har fått en del spørsmål om hvor mye jeg har gått opp i vekt, gjerne av folk som jeg ikke kjenner så veldig godt eller har et nært forhold til. Har ikke noe i mot å dele slikt med venninner og familie når vi først snakker om gravditet, men det er vel kanskje ikke det man åpner en samtale med.

Har også blitt spurt "Skal du føde nå?" når jeg har lagt meg ned på sofaen på pauserommet på jobb. Som småbarnsfar burde han kanskje visst at man ikke bare legger seg ned og føder i pausen på jobb...:P

Ikke akkurat et dumt spørsmål, men Jeg har opplevd flere ganger at folk ikke sier gratulerer når jeg forteller det til f. eks kollegaer eller folk jeg ikke kjenner så godt! Veldig rart! Trodde det var normal høflighet å si gratulerer når noen venter barn jeg men tydeligvis ikke :(
Jeg og opplevd!

Last edited:
Safari på iPad, ikke app... Fikk til å sette inn et bilde, men fant "endre kallenavn" men kom bare til en annen tråd da hehe

Back
Topp