M
Moderator Kine
Guest
Har du fått noen dumme spørsmål som går på graviditeten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ikke greit spørsmålJa eller... når jeg fortalte om graviditeten der jeg studere kom det fra hun læreren... er det samme far som du har til din første unge da eller? jeg tenker er det normalt og det første man sier til ei som forteller ho er gravid? hadde vært fornøyd med bare et gratulerer jeg altså
Mye rart folk tar seg til og spørre om .. det er jo samme pappa på de men jeg sa at det var privat .. syns det var et ubehagelig spm å få :SHuff ikke greit spørsmål
Vil eg tro ikke noe de har noe med uansett.. Blir litt sint på dine vegne..Mye rart folk tar seg til og spørre om .. det er jo samme pappa på de men jeg sa at det var privat .. syns det var et ubehagelig spm å få :S
Huffen som spurte om vi skulle avlive katten vår nå som vi skulle ha barn ......
Hva?? Den der var ganske drøy!en som spurte om vi skulle avlive katten vår nå som vi skulle ha barn ......
:O herregud altsåå... er det mulig..en som spurte om vi skulle avlive katten vår nå som vi skulle ha barn ......
Jeg og opplevd!Ikke akkurat et dumt spørsmål, men Jeg har opplevd flere ganger at folk ikke sier gratulerer når jeg forteller det til f. eks kollegaer eller folk jeg ikke kjenner så godt! Veldig rart! Trodde det var normal høflighet å si gratulerer når noen venter barn jeg men tydeligvis ikke
Whaaaat?Folk jeg ikke kjenner, kun på nikk med på gata, sier "hei tjukka" ... Idiotisk!
Du burde ordne deg nick forresten!Folk jeg ikke kjenner, kun på nikk med på gata, sier "hei tjukka" ... Idiotisk!
Du burde ordne deg nick forresten!
Er du på app eller pc?Ja hvordan gjør jeg det??
Der ser jeg du har ordnet detSafari på iPad, ikke app... Fikk til å sette inn et bilde, men fant "endre kallenavn" men kom bare til en annen tråd da hehe