Dumme ettermiddagshvil

Realisten

Elsker forumet
Ååh, er så sliten om dagen, og ender ofte opp med å ta en powernap og sover nok litt for lenge. Og da ender jeg jo opp med å ikke få sove på natten. Og så er jeg ikke uthvilt på morgenen... Ond sirkel.
Men føler at det liksom ikke bare er å droppe den luren siden jeg føler meg ekstra sliten pga knerten. Noen råd? :smiley-angelic006
 
Du må jo bare sove når du blir så sliten. Er jo umulig og holde seg våken.. Jeg går og legger meg i senga og ser på serie. Skrur ned lyset på tlf.. sovner etter 30-45 min
 
Du må jo bare sove når du blir så sliten. Er jo umulig og holde seg våken.. Jeg går og legger meg i senga og ser på serie. Skrur ned lyset på tlf.. sovner etter 30-45 min
Vanligvis sover jeg kl 23, men nå blir fort klokka 1 og 2 før jeg får sove. Heldigvis er jeg sykemeldt, så må ikke opp så tidlig igjen. Men skal snart på jobb igjen forhåpentligvis og da kan jeg ikke holde på sånn her...
 
Hvis jeg skal sove en dupp så må jeg nesten gjøre det i 11-12 tida og da bare en time. hvis ikke så får jeg ikke sove til kvelden. men har jo to unger som skal opp på morgenen så er oppe kl 6. får de av gårde til kl 8. spiser frokost og der litt på TV og så prøver jeg å sove litt.. De dagene jeg ikke har fått til en dupp så er det senga kl 9 på kvelden. Jeg er også sykemeldt men bare ut neste uke. Trur ikke det er nødvendig med noe mer da jeg begynner å bli bedre:)
 
Jeg la meg 21:15 i går kveld og ble vekt av vesla kl 6:30 i dag. Ble over 9 timer søvn! Likevel er jeg klar for en dupp i dag altså, haha...
 
Sover også ofte litt på dagen, men har mistanke om at jeg er ekstra trøtt for jeg må opp 2-3 ganger hver natten for å tisse [emoji23]
 
Jeg sover gjerne 1-2t på dagen. Vanligvis får jeg da ikke sove på natt, men nå sovner jeg greit i 22-23tiden. Jeg er oppe tidlig på morgenen da, gjerne i 6tiden. Du kan ikke sette på alarm slik at du ikke sover så lenge på dagen da?
 
Jeg sover gjerne 1-2t på dagen. Vanligvis får jeg da ikke sove på natt, men nå sovner jeg greit i 22-23tiden. Jeg er oppe tidlig på morgenen da, gjerne i 6tiden. Du kan ikke sette på alarm slik at du ikke sover så lenge på dagen da?
Problemet har vært at jeg ofte er kvalmest på morgenen, så trenger å ligge lenge...
 
Back
Topp