Dumme dumme sambo

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Jeg står på badet og sier at jeg føler meg feit.. Å da kommer det rett fra kjæften til sambo, JA du er feit..
Takk for den lissom[:'(]

Skal sies at han sa det som en fleip og at vi pleier å fleipe med det begge 2[:)]

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

For en en fæl ting å si til kjæresten sin!! [:'(]

Ja det kan du si..
Fikk du med deg det siste jeg skrev?? [8D]

Oida, den var ikke fin!! Er lov å si det selv, men ikke ikke at de sier det!! Det er jo nesten en uskreven regel![:@]

ORIGINAL: Novembergull

Oida, den var ikke fin!! Er lov å si det selv, men ikke ikke at de sier det!! Det er jo nesten en uskreven regel![:@]

Jeg pleier å svar han på samme måte da,så jeg venta på den da..

ORIGINAL: Rebecca85

Men da skal han si noe fint om at du kanskje har noen ekstra kg men at de sitter perfekt[:)]

Ja den kan jeg være enig i..
Men han sier flere ganger om dagen at han elsker meg,så jeg ble ikke så veldig såra egentlig..

ORIGINAL: Tvilling74

Ja det kan du si..
Fikk du med deg det siste jeg skrev?? [8D]

Ja, nå så.. Men i min verden så tuller man ikke med sånne ting... BASTA [8D][:D]

Hehe.. Nei man skal vel ikke det..Men han er jo egentlig snill da[:)]

Men da skal han si noe fint om at du kanskje har noen ekstra kg men at de sitter perfekt[:)]

Men han sier flere ganger om dagen at han elsker meg,så jeg ble ikke så veldig såra egentlig..

Hehe...mannne min kan si sånn han også.. Han er jo bare ærlig og det er greit, vet han elsker meg og mine kg[:D]

Men litt snurt får man lov å bli da..[;)]

Hehe...mannne min kan si sånn han også.. Han er jo bare ærlig og det er greit, vet han elsker meg og mine kg[:D]

Ja klart man har lov å bli litt snurt[:D]
Svarer bare tilbaka til han at ja men du er feit du oxo[8D]

Å ja vi begge har noen kg for mange,så vi skal begynne på slankekur nå..Skal ned mange kg til vi skal gifte oss..[:)]

Ja klart man har lov å bli litt snurt[:D]
Svarer bare tilbaka til han at ja men du er feit du oxo[8D]

Å ja vi begge har noen kg for mange,så vi skal begynne på slankekur nå..Skal ned mange kg til vi skal gifte oss..[:)]

Fint at dere gjør det sammen da [:D]

Jeg er på slanke kur, men ikke mannen...det er vanskelig ja[:-]

Ja vi begge trenger deet,å målet er å klare det før bryllupet som er om 2 år[:D]

*tuppetilsambo'ndiniræva*

[:D]

ORIGINAL: ToveMora31

*tuppetilsambo'ndiniræva*

[:D]

Hehe.. Ja han trenger det innimellom gitt[:D]

Typisk mannfolk [;)]

Rett før jeg fikk Thea så jeg jeg at jeg føler meg så stor å fet
Svar fra sambo: Du har vært mindre ja.... [&:] Å du skjønner sikkert i hvilket tonefall jeg mener...

Back
Topp