Dumme, dumme meg!

ThisIsMe

Glad i forumet
Nå må jeg virkelig få ut finger`n og få tatt den lappen! Og det står ikke på penger eller tid altså. Er bare jeg som ikke setter meg ned og leser.

Så nå må jeg hente i barna i barnehagen, og med offentlig transport så vil dette ta meg 2 timer før vi er hjemme.

Dumme, dumme meg!

jeg er på vei m nr 2 å har ikke bil lappen, men nå har jeg fått fingen ut å begynt å øvelseskjøre ;)

Her mangler jeg bare teorieksamen, landeveiskjøring del 2 og oppkjøring. Og jeg kan jo kjøre...automat :laughing002. Men kjører opp med manuell da.

Teorien er jo den verste delen, lese og pugge og huske alt, men finnes heldigvis masse hjelpemidler på nett som prøver du kan ta, det er ikke så mye forskjell på de på nett og de virkelige:) jeg klarte teorien etter 2 forsøk, og da hadde jeg bare glatt kjøring og oppkjøring igjen, men er et ork og begynne, men så verdt det :) hatt førerkort i 5 år nå,og om jeg mister det så er jeg fortapt!

Jeg har heller ikke lappen! men NÅ skal jeg ta den! Nå MÅ jeg, for gubben skal begynne og pendle og da rekker han verken levere eller hente i barnehagen.

Dette klarer dere jenter :D Bare å stå på :D

Jeg hadde oppkjøring 8 dager etter tredjemann var født :P Så jeg MÅTTE stå på oppkjøringa.
Hadde glatt kjøring høygravid :S
Hadde også landveiskjøring dagen før termin. Hadde jeg visst at jeg da gikk rundt med litt åpning hadde jeg aldri i verden turt det. Hadde fire-fem cm åpning på termindagen, og hadde da to styrtfødsler tidligere. Så tredjemann antok jm ville komme ut på under en halvtime, OM vannet hadde gått.
Jeg ble satt igang med han, for å få alt i trygge omgivelser :D

Back
Topp