*..Tina..*
Glad i forumet
Barnefar skulle egentlig ha lillegull til helgen som kommer...men i dag ringer han å spør om jeg kan ha han fra fredag til lørdag fordi han skal på fest...(noe han var i hele helgen som var).. hadde vært helt greit for meg om adrian hadde vært litt eldre, men han er jo så liten, og i og med at bf bare har han annenhver helg, så syns jeg han burde benytte seg av dette, fordi det er jo begrenset hvor lenge en liten baby kan huske en person. Har spurt om han vil komme oppom å se ham en dag eller to i uken også, men har ikke sett noe til han og regner med at d ikke er så viktig da..
Jeg mener jo at han burde benytte seg av de få dagene i året han har sønnen sin, men tydeligvis kommer han i andre rekke...det som irriterer meg mest, er at han faen meg har råd til å gå på fylla hver jævla helg, men hver gang han skal ha lillegutt, så må jeg ta med mme, fordi det har han ikke råd til...
Minsten har faktisk rett til å se pappaen sin, og jeg blir så sint når han prioriterer å feste når han skal ha han, og det bare er hver 14.dag liksom!
Unnskyld, dette ble litt langt, men må bare få ut litt frustrasjon...[:)]
P.S...Du som liker å lese mine innlegg for så å gå til min eks-sambo, som du har gjort med mange av mine innlegg her: Få deg ett liv ;)
Jeg mener jo at han burde benytte seg av de få dagene i året han har sønnen sin, men tydeligvis kommer han i andre rekke...det som irriterer meg mest, er at han faen meg har råd til å gå på fylla hver jævla helg, men hver gang han skal ha lillegutt, så må jeg ta med mme, fordi det har han ikke råd til...
Minsten har faktisk rett til å se pappaen sin, og jeg blir så sint når han prioriterer å feste når han skal ha han, og det bare er hver 14.dag liksom!
Unnskyld, dette ble litt langt, men må bare få ut litt frustrasjon...[:)]
P.S...Du som liker å lese mine innlegg for så å gå til min eks-sambo, som du har gjort med mange av mine innlegg her: Få deg ett liv ;)