Dumme dumme mannfolk...

*..Tina..*

Glad i forumet
Barnefar skulle egentlig ha lillegull til helgen som kommer...men i dag ringer han å spør om jeg kan ha han fra fredag til lørdag fordi han skal på fest...(noe han var i hele helgen som var).. hadde vært helt greit for meg om adrian hadde vært litt eldre, men han er jo så liten, og i og med at bf bare har han annenhver helg, så syns jeg han burde benytte seg av dette, fordi det er jo begrenset hvor lenge en liten baby kan huske en person. Har spurt om han vil komme oppom å se ham en dag eller to i uken også, men har ikke sett noe til han og regner med at d ikke er så viktig da..

Jeg mener jo at han burde benytte seg av de få dagene i året han har sønnen sin, men tydeligvis kommer han i andre rekke...det som irriterer meg mest, er at han faen meg har råd til å gå på fylla hver jævla helg, men hver gang han skal ha lillegutt, så må jeg ta med mme, fordi det har han ikke råd til...

Minsten har faktisk rett til å se pappaen sin, og jeg blir så sint når han prioriterer å feste når han skal ha han, og det bare er hver 14.dag liksom!

Unnskyld, dette ble litt langt, men må bare få ut litt frustrasjon...[:)]

P.S...Du som liker å lese mine innlegg for så å gå til min eks-sambo, som du har gjort med mange av mine innlegg her: Få deg ett liv ;)

Skjønner deg godt!
Du må bare si nei når han ringer å spør om sånn, og neste gang lille skal være hos han får han fikse mme selv, det koster ikke mer enn 92 kr på kiwi`n.
Han får ta ansvar for at han har satt et barn til verden.

Noe så slitsomt! Idiot

Hvis han spør om det er greit er det vel bare å si nei.. Det er annenhver helg og hans ansvar;) og det er hans ansvar med mat.. Så her håper jeg du setter ned foten.. En fest er ingen god grunn.. En positiv ting da;) Mer tid for deg og lille gull;)
Ønsker deg bare lykke til!

Ja for min del er det helt greit at jeg har lillegull=) Men da trenger han ikke klage neste gang adrian ikke kjenner han igjen..:)

ORIGINAL: Alexandra82

Bodde ikke dere sammen i begynnelsen slik at han så barnet sitt hver dag?

Jeg skjønner ikke åssen disse menna klarer, jeg. Å ikke se barnet sitt oftere. Når de først så han hver dag og så bryr de seg ikke lenger om å se han. Jeg fatter det ikke hvordan det går an.
Hadde jo savna barnet så jeg hadde blitt gal.
(hvis noen skjønte den der, skikkelig dårlig formulert)

Å ikke ha råd til MME? Det koster faen like mye som en og en halv øl ute på byn. Snakk om prioriteringer.

(og så heldig du er som har en sniker. Er det ikke deilig å være så populær at andre gidder å bruke tiden sin på å spionere på deg? [8D])

Joda, vi bodde sammen de 3,5 første mnd av lillemann sitt liv =)
Nei jeg fatter det ikke heller altså...at de virkelig klarer å la vær å se ungene sine når de skal se de, åsså bare hver 14.dag..Jeg hadde gått på veggene hadde ikke jeg fått sett adrian mer enn d! :S
Joda, øl har mannfolk alltid råd til av en eller annen merkelig grunn...

(Føler meg dødspopulær! =P Lenge siden jeg har hatt så god tid om dagen at jeg har kunnet snike =P Tror d var sist i 5.klasse? =P)

ORIGINAL: *..Tina..*

Ja for min del er det helt greit at jeg har lillegull=) Men da trenger han ikke klage neste gang adrian ikke kjenner han igjen..:)

Nei det trenger han ikke gjøre.. Utrolig synd at det skal gå utover barnet at han vil feste.. Håper bare dere finner ut av det.. Gi han et valg; enten ha gullet det han skal eller ingenting.. Det er ikke så lett etterhvert som gullet skjønner ting og blir skuffet av pappa gang på gang..
Sender over en klem og ønsker deg masse lykke til og kos deg med gullet...

ORIGINAL: Siljeen

Skjønner deg godt!
Du må bare si nei når han ringer å spør om sånn, og neste gang lille skal være hos han får han fikse mme selv, det koster ikke mer enn 92 kr på kiwi`n.
Han får ta ansvar for at han har satt et barn til verden.

Sign!

Så utrolig synd at han synes det er greit å oppføre seg sånn... Hvor dust kan man tillate seg å være?

Ja, det er vel kanskje ikke så pussig at Adrian ikke kjenner han igjen når de sees 4 dager i mnd og selv det synes BF kolliderer med festplaner??

Kjenner jeg blir så irritert  [:@][:@]

Det er vel et kjent uttrykk som heter : "Any dick can make a baby, but only a man can be a daddy" Eller noe i den dur [;)]

Sender deg en stor klem jeg søta [:)][:)] Du er tøff !!

For ein dust[&:][:'(]

Takk for gode ord <3 dere er utrolige å ha i en tøff hverdag [:)] <3

Back
Topp