DUMME DUMME fiskepinner!!!!

Et kallenavn

Glad i forumet

Hvorfor må skallet alltid falle av når man steker??????

Det begynte så bra denne ganger, trodde faktisk jeg skulle klare det...

Men - det BESTE på fiskepinnen er jo skallet... Så nå kan du spise det for seg selv til slutt med god samvittighet, det har jo allerede falt av !

snur du de mye frem og tilbake?

Jeg opplever aldri at "skallet" faller av. Steker de lenge på en side før jeg snur de på andre siden og steker de litt der til de er gjennomstekt! =) bruker og smør i pannen, selvom det står at en ikke trenger det.. 

Stek i ovn!

Stek de i ovn ja!

Får aldri det problemet med mine fiskepinner jeg,  legger de på bakepapir i en langpanne, heller over litt olje, inn i ovnen på rundt 225 grader i 15-25 minutt.  Ferdig.

Steker ofte i ovn, og det funker ja... Men nå var vi bare 2 stk som skulle spise, så da gadd jeg ikke slenge 6 fiskepinner i ovnen.

Masse smør, teflonpanne og tydeligvis feil teknikk! :-)

Man skal ikke steke de i fett, det er jo en ting f.eks  For mye fett får paneringen til å løsne. 

kan jeg få tipse om at hjemmelagede fiskepinner smaker litt bedre enn de ferdiglagede? Og paneringen detter ikke av heller ;)

ja fysj, slemme fiskepinner! SLÅ DE!

å steke de i olje i stedenfor smør funker, btw...

snur man mer enn en gang ... faller det gjerne av ja 

hehe, samma her. tror jeg må prøve å steke de i ovn. evt ikke snu de frem og tibake, frem og tilbake, kjede meg litt til, snu de frem og tilbake :P

Morellskatten skrev:
Men - det BESTE på fiskepinnen er jo skallet... Så nå kan du spise det for seg selv til slutt med god samvittighet, det har jo allerede falt av !

Hehe, enig!!

Back
Topp