Dumma? ja det er meg..

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Jeg er sykmeldt 100% pga bekkenløsning.. Så skulle jeg til legen i dag og fornye den og tenkte at jaja jeg kan jo ta og sykle dit. Så sykler jeg og levere småen til bhg først også videre til legen.. når jeg er endelig frame så bruker jeg sikkert 3 min på og komme meg av sykelen [:'(] og kjenner det begynner og gjøre vondt i hale benet, men tenker ikke mere over det, men når jeg kommer jeg herregud så PAIN!!! [:@]
Jeg klarer nesten ikke å reise meg opp fra data stolen for det gjør så sykt vondt [:(]
Jeg har merka at jeg får vondt av å sykle tidligere og tenkt at jeg kanskje skal sette den fra meg, men nå tror jeg faktisk at den må settes bort.. nå er det virkelig ille[:'(]

Off, det der høres så vondt ut! Håper du kommer deg fort!

sykla en gang jeg og... og da tenkte jeg likegodt jeg skulle prøve meg på en en-times-treningstur...bekkenet var heeelt ødelagt i nesten en uke etterpå...så det gjør jeg ikke igjen..
Sykkel er vel ikke det beste for bekkenet tror jeg...selv om det er jo mange som spinner hele svangerskapet? Skjønner jeg ikke no av.

Ja vet er mange som både sykler og jogger.. skulle ønske jeg kunne være en av dem, men nei da [:'(]

Sykling, jogging, løping osv er jo bra hvis man ikke har bekkenløsning, men har man derimot det så gjør slike ting jæææævl** vondt! :(
Jeg ville ikke fortsatt med sykkel nei.....

Føler absolutt med deg, jeg har nok med å være på butikken en halvtimes tid å handle da ser jeg ut som ei vralteku når jeg går ut igjen.
Så det er forskjell på oss....-jeg er en av de som ikke tåler noe belasting AT ALL! :(

Lykke til med avslappning og ingen sykkelturer ;)

ORIGINAL: bellybutton

Sykling, jogging, løping osv er jo bra hvis man ikke har bekkenløsning, men har man derimot det så gjør slike ting jæææævl** vondt! :(
Jeg ville ikke fortsatt med sykkel nei.....

Føler absolutt med deg, jeg har nok med å være på butikken en halvtimes tid å handle da ser jeg ut som ei vralteku når jeg går ut igjen.
Så det er forskjell på oss....-jeg er en av de som ikke tåler noe belasting AT ALL! :(

Lykke til med avslappning og ingen sykkelturer ;)

Tåler minimalt med belastning selv.. derfor kan jeg ikke jobbe [&o] er servitør på et konferanse hotell så det er konstant et fult kjør der.. Når jeg jobba 50% så hjalp det lite på formen min, jeg var helt ødelagt etter jobben klarte nesten ikke og gå og følte meg rett og slett syk.. [:(]

Da skjønner jeg godt at du trengte 100% sm.
Da er vi to ;)

kan annbefale bassengtrening!!!
kroppen blir vektløs då. så det tar vekk presset på bekkenet når du trener...

jeg skal starte med bassengtrening snart.
pga knærene, og det at jeg har på begynnende bekkenløsning...

Back
Topp