dum uvane?

hollis

Forelsket i forumet
min gutt har alltid sovet greit i senga si, og jeg har aldri tatt han over i vår seng..virker ikke som han har likt nærkontakt når han skal sove egentlig.

men nå de siste to ukene våkner han fem halv seks hver dag..og han får ikke til å sove videre i senga si, men han virker trøtt. jeg har tatt han inn i vår seng og lagt han oppå brystet mitt. da sovner han med en gang og sover til ca halv åtte (noe som er utrolig deilig for meg også). men er så redd for å lage en dum uvane..hm

hva syns dere?

Er ikke det en koselig vane da?
Så lenge dere har muligheten er det vel ikke noe galt?[:)]
Om han derimot begynner å våkne tidligere for å komme inn til deg, så har det nok tatt feil sving, men noen ganger har de bare behovet.
Ser ikke noe galt i å dekke det så alle får den søvnen de trenger[:D]

Må egentlig si meg enig med buffeluremamma jeg.. Men det er jo fordi jeg har en gutt som er altfor travel til å kose[;)]

Du kan jo se om det fortsetter, og gjør det det så kan dere ta et standpunkt om noen dager om det må ta slutt?

¨Jeg synes sånt er dumme uvaner.. men det er nå meg da, som aldri har hatt Martine sovende i vår seng.. ikke på vårt rom engang..
Men tror det er noe du må kjenne på selv, og om du synes det er greit, så er det greit liksom, for er jo du som er oppe i det, ingen andre.. og derfor er det også du som må ta konsekvensene om det blir en vane at han våkner tidligere og tidligere for å få komme inn og sove med dere..

Nyt det[:)][:)]

Her våkner han i 2-3 tiden og skal sove i vår seng og det er IKKE greit,men å vokne sånn på morgenkvisten og skal kose er jo bare herlig!![:)]

Sånn har jeg alltid gjort det med både storesøster og Sivert og det hadde ingen negative konsekvenser.[:)]
Har vel en sånn siste frist at hvis klokka er over 06 så tar jeg de inn til meg. Før det legger jeg de i sin egen seng igjen hvis de våkner.

ORIGINAL: McBaby

Sånn har jeg alltid gjort det med både storesøster og Sivert og det hadde ingen negative konsekvenser.[:)]
Har vel en sånn siste frist at hvis klokka er over 06 så tar jeg de inn til meg. Før det legger jeg de i sin egen seng igjen hvis de våkner.

samme her, bare at grensen er kl 5. da kommer han inn til meg, får litt pupp, og så legger han seg på hodeputa, sånn at jeg kan puste han i nakken mens han sover videre littegranne. kjempekos!! :)

tusen takk for tilbakemeldinger[:)]

så godt å høre at flere tenker sånn! jeg har også en grense på kl fem..våkner han før det, sovner han videre i sin seng!

det er så utrolig koselig! jeg ligger bare å nyter lukta og pustinga til gullet mitt. ligger bare å kjenner på at jeg er så glad i han! så så lenge det bare er positivt både for meg og jonathan fortsetter jeg bare[:)]

men hvis han skulle begynne å ha vansker med å sovne igjen tidligere på natta i sin seng, må vi heller se om vi må gjøre noe!

Back
Topp