Dum drøm :(

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Æsj i dag drømte jeg at jeg var på besøk hos noen og fikk plutselig rier i 20 sekunder og så slo babyen en hånd ut av magen min og begynte å bli født! :o Det var aaalt for tidlig, men babyen overlevde helt fint. Det som ikke var så gøy var at da hodet og armene var ute av kroppen, dro jeg resten av ungen ut av magen og da fikk jeg øye på to baller og en penis :( Jeg ble kjempe lei meg og deprimert første tiden fordi at jeg jo har fått beskjed om at jeg får en liten jente ! Men etter en stund så ble jeg glad i babyen igjen, men da var det litt for sent nesten fordi babyen ble syk eller noe..

Huff :( Dette er ikke noe gøy!! Jeg håper så inderlig at månedene går fort fram til ganske sent ut i svangerskapet sånn at det er helt trygt å føde "tidlig". <3

Last edited:
Det er rart det der så mye vi skal drømme under graviditeten. Ting som virkelig ikke henger på greip i det hele tatt. De drømmene er det godt å våkne fra.!

Merkelig hva man drømmer som gravid altså. Jeg har selv hatt mange rare drømmer om fødsel, og gleder meg til det ikke lenger er stor fare at lille dør dersom den blir født..
Ikke hatt så mange drømmer som har vært rare og ekle, denne var bare helt forferdelig! Gleder meg til det siste du sa selv!

Det er rart det der så mye vi skal drømme under graviditeten. Ting som virkelig ikke henger på greip i det hele tatt. De drømmene er det godt å våkne fra.!
Lurer skikkelig på hva grunnen til alle disse rare drømmene er altså?! Veldig godt å våkne fra slike drømmer, men ville aller helst blitt glad om jeg slapp å huske de og :p

Lurer skikkelig på hva grunnen til alle disse rare drømmene er altså?! Veldig godt å våkne fra slike drømmer, men ville aller helst blitt glad om jeg slapp å huske de og :p

Ja jeg og. Men den er vel ett slags bilde av noen av bekymringene våre tenker jeg. På en twisted måte :p
Skulle gjerne sluppet å huske dem selv, men av en eller annen grunn så er det de som setter seg mest :O :p

Ja jeg og. Men den er vel ett slags bilde av noen av bekymringene våre tenker jeg. På en twisted måte :p
Skulle gjerne sluppet å huske dem selv, men av en eller annen grunn så er det de som setter seg mest :O :p
Ja er nok noe i den duren :p Skikkelig irriterendes at det er disse drømmene som setter seg mest ja :o :p haha.

Back
Topp