Dukkevogn

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hei.
Skal kjøpe dukkevogn til jentungen fra bestemor i bursdags gave. Men det er mange der ute og til veldig forskjellig pris.
Er det slik at prisen også sier noe om kvaliteten også? Eller det like bra med ei vogn til 500 som ei til 1000 kr?

Takk [emoji4]

Vi har Brio til frøkna, fikk den av besteforeldre, og frøkna er super fornøyd med den [emoji108] Så det var tilbud på den nå også[emoji1]
58f033b2818aff750863702348567278.jpg

Jeg syns de i tre er skikkelig fine, har de på sprell og jollyroom, de tåler en god del og knirker ikke etter kort tids bruk[emoji5]

Jeg syns de i tre er skikkelig fine, har de på sprell og jollyroom, de tåler en god del og knirker ikke etter kort tids bruk[emoji5]

Hun har en i tre som står hos bestemor, men den leker hun ikke så mye med dessverre.
De er kjempe fine de i tre. [emoji4]

Hun har en billig paraplytrille som får gjennomgå. Den fikk vi gratis, pga at hjulet var litt ødelagt.

På sprell har de mye fint , var innom butikken de har på CC vest i Oslo. Godt jeg hadde lagt igjenn lommeboka i bilen[emoji23]

Min erfaring tilsier at pris og kvalitet går ganske hånd i hånd på akkurat dukkevogner. Vi har fra Brio, den er knall.

Hun har en i tre som står hos bestemor, men den leker hun ikke så mye med dessverre.
De er kjempe fine de i tre. [emoji4]

Hun har en billig paraplytrille som får gjennomgå. Den fikk vi gratis, pga at hjulet var litt ødelagt.

På sprell har de mye fint , var innom butikken de har på CC vest i Oslo. Godt jeg hadde lagt igjenn lommeboka i bilen[emoji23]

Vi også har ei paraplytrille, den er favoritten[emoji23] en annen favoritt her er en fra toys r’us med svinghjul forran, den digger hu, mye lettere å trille enn den vanlige med 4 hjul[emoji5]

Anbefaler brio sine. De er dyre, men da trenger du bare kjøpe 1 og den varer så lenge hun syns dukker er gøy og gjerne enda lenger. Vi har hatt billige fra europris og biltema og de tålte ikke stort altså.

Har den brio vognen som det er bilde av over til snuppa her i Lilla. Hun elsker den [emoji4]

Har du sett på Biltema?
Mellomste fikk derfra i gave.

Der fikk man hva man betalte for... Jeg har varslet høylytt at vi skal gi det til yngste til jul

Det blir muligens brio. Litt lyst å gi paraplytrille i år og brio senere men for å unngå å få den fra biltema igjen vurdere jeg vogn allerde....

Back
Topp