F Fiolett Gift med forumet 10 Aug 2007 #1 Gullet vårt er 10 mnd i dag Mamma og pappa elsker deg over alt jenta våres!!
Buffi Forumet er livet 10 Aug 2007 #6 Grattis[:D][:D] Huff var vist nok for sent med å se bildet jeg da[&o]
F Fiolett Gift med forumet 10 Aug 2007 #7 ORIGINAL: buffi Grattis[:D][:D] Huff var vist nok for sent med å se bildet jeg da[&o] Var ikke noe bilde[;)]
ORIGINAL: buffi Grattis[:D][:D] Huff var vist nok for sent med å se bildet jeg da[&o] Var ikke noe bilde[;)]
Buffi Forumet er livet 10 Aug 2007 #9 ORIGINAL: Mamma24* ORIGINAL: buffi Grattis[:D][:D] Huff var vist nok for sent med å se bildet jeg da[&o] Var ikke noe bilde[;)] OK...*løperoggjemmermegvekknåjeg*
ORIGINAL: Mamma24* ORIGINAL: buffi Grattis[:D][:D] Huff var vist nok for sent med å se bildet jeg da[&o] Var ikke noe bilde[;)] OK...*løperoggjemmermegvekknåjeg*
S stolt_mamma Glad i forumet 10 Aug 2007 #11 ORIGINAL: nica85 Gratulerer så masse med 10 mnd, nydelige Ingrid
nutta06 Glad i forumet 10 Aug 2007 #12 ORIGINAL: Cissi [:D]Grattis med 10 mnd's dagen!![:D] Signerer...