Dukkehus, fallt det i smak hos deres barn?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Har ei på 3,5 år og vi har begynt å tenke på hva vi skal gi til henne til jul. Vært litt innom tanken på å gi dukkehus, men det er så mange å velge mellom. Også er jeg usikker på om det faller i smak hos henne.

Har deres barn dukkehus? Liker de å leke med det? Og hvilket dukkehus har dere?

Vesla vår har, fikk til jul i fjor. Hun leker ganske mye med det. Kjøpte et stort et, husker ikke merket.

Lundby sitt ble ikke brukt hos oss, så vi solgte det etter en stund og kjøpte svært barbiehus, det blir brukt mye :)
De to eldste jentene hadde Lundby, samme erfaring her - ble ikke lekt med. Helt sykt dyrt er det også, og møblene var ikke akkurat kvalitet. Vi byttet det ut med Playmohus.

De to eldste jentene hadde Lundby, samme erfaring her - ble ikke lekt med. Helt sykt dyrt er det også, og møblene var ikke akkurat kvalitet. Vi byttet det ut med Playmohus.

Enig. Veldig dyrt, og mange ødelagte møbler....

Kjlpte et sånt 4 etasjers dukkehus på tilbud på jollyroom, kostet egentlig 2600. Veldog popuøært. Var 3,5 år da hun fikk.

Kjøpte masse Lundeby stæsj på ullared. Ho var 4. Var ikke så gira. Nå er ho 9 og leker mer med det i perioder og når det er jenter på besøk.

Men nå har jeg ei jente som generelt ikke er dokke fan , mer atv og guttejente. Hun er mer fan av schleich hester har jeg inntrykk av.

I den alderen, og mange år fremover, var store tredukkehus veldig populært hos mine. Når de var noe større fikk de interesse for playmohus.
Ja! Vi kjøpte et stort dukkehus i tre til vesla i fjor (2,5 år da), og det har blitt lekt med daglig. Har masse Playmo på vent etter de eldste, men dukkehuset er nok poppis i flere år til.

Jenta mi fikk Lundby da hun var 3 år. En del av møblene ble ganske fort ødelagt, så nå bruker hun andre ting i huset. Det går litt i perioder hvor ofte hun leker med det

Vi har kidkraft sitt. Kjempefint og solid, hadde styrt langt unna plastslott fra lekebutikken[emoji5]

Back
Topp