dukke til gutt??

ORIGINAL: snusmumrik

ORIGINAL: ohBaby!

hehe,om mini blir intersert i gutter når han blri større,så versågod!!!! men det kan vel skje om hna bare leker med biler også..-.

Om han blir homo så send han hit, så spleiser vi gutta boys!

for en fantastisk plan!

ORIGINAL: trusa

Min får dukke til bursdagen sin. Syns alle barn bør ha både dukker og biler. [:)]

(Jeg har ikke lest hele tråden..)

SELVFØLGELIG skal gutter ha dukker. [:D] Enn så mye fint man lærer av å leke med dukker! ALLE gutter skulle ha en dukke.. [:D]

ser ikke noe galt i at gutter har dukker eller dukkevogn
det sies gutter som leker med dukker blir mer emptiske en gutter som ikke har det, om dette er sandt vet jeg ikke
Guttungen her har dukker som han leker med sån dan og vann

Min gutt på 11 år fikk dukke og vogn da han var rundt 2 år.
Han har så absolutt ikke tatt skade av det.

Så jeg sier som alle andre.... kjør på!

Ser ikke problemet... Synes det er trist med de foreldrene som hardnakket nekter guttene sine "jenteleker". Mon tro hvordan det hadde blitt i det hjemmet hvis gutten plutselig vil danse ballett? [8|]

Junior har både vogn og dukke. Ikke ofte han leker med det, men en gang iblandt. Syns det er fint jeg, han steller med dukken etc..

Det er vel like naturlig å kjøpe babydukke til sønnen sin som til datteren sin.[:)]Skal ikke sønnene våre vokse opp å bli engasjerte og omsorgsfulle fedre en gang? Og dersom de ikke skal bli fedre, er det ikke uansett viktig at de fra de er små, stimuleres og oppmuntres til lek som innefatter omsorg og å ta vare på andre?

Jeg skjønner ikke at det til og med i disse tider, er folk som motsetter seg dette. Men det er kanskje de samme personene som synes det er feil å gi sønnen sin en lekestøvsuger - og det er kanskje de samme menneskene som klager på at mannen deres ikke "hjelper" nok til med husarbeider...

JEG kommer ikke til å kjøpe dukke til Lille, men får han i gave, så får han i gave [8D]

ORIGINAL: KrepsenErBlittMamma

JEG kommer ikke til å kjøpe dukke til Lille, men får han i gave, så får han i gave [8D]

Kan jeg spørre om hvorfor?

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Labambie

hehe, kjør på du snuppa [:)]
om mannen er veldig skeptisk får du fortelle om mine to ekstremt guttegutte fettere som bare jakter, mekker og kjører snøscooter dagen lang... deres favoritt leke når de var små var en søt liten jente dukke [:)] helt sant

ORIGINAL: dommett

hehe, kjør på du snuppa [:)]
om mannen er veldig skeptisk får du fortelle om mine to ekstremt guttegutte fettere som bare jakter, mekker og kjører snøscooter dagen lang... deres favoritt leke når de var små var en søt liten jente dukke [:)] helt sant

hehe,det er jo perfekt!!!

For meg var det en selvfølge at gutten min skulle få dukke. Han er veldig glad i den, og leker en god del med den. Han har dukkevogn fra biltema, der selger de blå kombivogner til gutter som en dag skal bli omsorgsfulle fedre.[:D]

kjøp ei dukke!!
hadde du nekta dattera di leketraktor?
tror mannen din at ei jente blir ein mann av å leke med en traktor kanskje også eller[:D][8D]

ORIGINAL: ohBaby!

ORIGINAL: Fragle1

Hvorfor er det i det hele tatt et spørsmål, tenker jeg da..?

Selvfølgelig kan du det[:D]

for meg er det ikke det,men for andre jeg kjenner og mannen,b.la. men om jeg finner noe ikke råååååsa,tror jeg mannen synes det er ok! og allefall når han ser åssen mini koser seg med å leke med dukke og vogn!

skjønner heller ikkje koffer dukka ikkje kan væra rosa/jentedukke.
her har vi både gutt og jenteleker, sef mye dukker, for eldstemann er totalt oppslukt av dukkestell. men har nå kjørt sine runder å mata dyr med duplotraktoren og[;)]

Jeg kunne tilnøds kjøpt det hvis det var ei guttedukke med blå klær.

Kjøpt selv da, hva andre gjør er opp til de.

Mini fikk dukke til jul han av bestemoren, med rosa klær og rosa potte og bestikk, kopp og fat [:D]
(tror han bli skikkelig homo av den grunn ja...haha... [8D] [8D]) Tror da ikke han tar skade på noe som helst vis om han skulle få interesse for og leke med den, men enn så lenge er ikke dukka så interessant...hehe...Da er det mer moro med bestikket og koppen og fatet. Han lager mye mat til oss[;)] [:D]

Ser virkelig ikke noen grunn til at han ikke skulle ha en dukke i hus og få muligheten til å leke med den...[:)]

Back
Topp