Dugnadsarbeid

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Eneste dugnadsarbeidet jeg driver med er i egen hage. Har ikke dugnad i barnehagen heller :-) der fjor de ansatte dugnadsjobben i arbeidstiden. :)

Stiller alltid opp!

Man har jo ikke noe valg? Eller da må man betale da... Synes ikke noe om dugnad så velger helst barnehage uten, valget mellom to turnforeninger ble valget på den vi ikke må selge doruller. Stiller gjerne med en kake eller gave til loddsalg eller rydder etter et engasjement el da.

Da jeg leide leilighet stilte jeg ikke på dugnad på utearealet for blokka. Hadde ingen sånne forpliktelser i kontrakten, tenker det er huseiers ansvar. Fikk noen blikk da jeg gikk forbi de og avgårde :p

Ja, så lenge eg har mulighet til det. Det var dugnad i bhg til Jr forrige veke. Eg kunne ikkje, men gubben reiste. Det er over 50 barn, der ca 8 foreldre stilte. Dette er frivillig og du må ikkje betale noko. Men det viser jo litt.

Ja hadde de bare hatt ting som passet for alle på dugnaden d.. De har ting som måke snø på kvelden . No chance med unger som sover og 1 time og gå for meg begge veier opp til bhg ingen busser går opp.. kjøring av søppel. har ikke bil. Bakte noe greier en gang da :) Vi har jo 5 timer hver i bhg ellers 300 kr PR time vi ikke Gjør :/ skulle ønske det var noe som passer for meg og å gjøre !

Mannen er med på dugnad i barnehagen. Jeg deltar på Julepyntekveld i barnehagen. Fin fordeling :)

Er med på dugnad de få gangene det skjer i klubben min, og mannen er med på fotballen sin. Kommer til å stille opp om det er aktuelt når mine barn er såpass store:)

Klubben min er også frivillighetsbasert, og ingen av instruktørene får betalt for å være der. Så der går alt på velvilje:D

Deltar på dugnader og synes det kan være veldig fint i mange tilfeller. Det er sosialt og en møteplass slik at man blir bedre kjent med både naboer og foreldre. Ikke alltid jeg kan gjøre så mye fysisk, men da kan jeg ordne drikke, bake en kake eller lignende i stedet. Deltar alltid i borettslaget vi bor i samt i idrettslagene sønnen min er med i :).

Jeg er med på dugnad, og synes det er viktig. Er med på å skape et godt miljø, for eksempel i barnehagen.
I borettslaget har vi ikke dugnad, her er det "innlagt" i husleien. Men jeg kunne godt tenkt meg fellesdugnader for det sosiales skyld, mye lettere å komme i kontakt med naboene da.

Er en selvfølgelse for meg å stille opp på dugnad på ting vi er aktivt involvert i :)

Ja stiller selvfølgelig opp på dugnad om det passer :-)

Ja det gjør jeg både for barnehage/skole og rødekors :)

Stiller opp hvis e/vi kan. Har dugnad uka før den 17.mai i bhg. I fjor kunne e ikke, da mannen va bortreist og det va vanskeli med barnepass.
Pga min sykdom har e ikke lov å gjøre tunge fysiske ting, så e må ta hensyn t helsa mi også.

Ikke så flink som jeg burde :) har stilt opp i bhg et par ganger men det pga jobb osv

Back
Topp