Dugnader

Vi stiller når vi kan.
Dog "snek vi oss unna" på juletrefesten til bhg nå før jul. Når vi ble satt på den første vakten for tredje gang på rad, og flere foreldre har sluppet helt unna hver gang, ble jeg litt gretten og trassen. De skjønner visst ikke at ikke alle kan dra fra jobb tre timer tidligere.

Det er jo dårlig av arrangøren! Vi sitter i julekomiteen her. Vi passer på at slikt rullerer hvert år.

Det er jo dårlig av arrangøren! Vi sitter i julekomiteen her. Vi passer på at slikt rullerer hvert år.
Ja, det er jo det som er vanlig. Når jeg var i festkomiteen passet vi på å sjekke de forrige listene, nettopp pga det. Det er fryktelig kjedelig å måtte bruke oppspart fri hele tida for å selge pølser. Tydeligvis gidder de ikke sjekke slikt lengre.

Stiller alltid opp. Om vi ikke er det så er det en virkelig en god grunn.

Han er så liten enda at det ikke har vært aktuelt. Men når den dagen kommer så skal vi ihvertfall prøve at en av oss har mulighet for å gå.

Jeg er veldig for dugnader, men har foreløpig bare blitt invitert til en, og den var på kvelden og jeg var alene med barn. Men jeg satser på jeg blir spurt flere ganger. :-)

Jeg synes forøvrig det er litt rart at det er alltid de samme som stiller opp og alltid de samme somikke kan..

Går på dugnad på skolen og vis barnas fridtidsaktiviteter "krever" det. Men heilt ærlig så driter eg i nabolaget sine dugnader.. Type ordne på ein stygg lekeplass vi aldri har brukt ol.. Stort nabolag så tror ikkje dei savner oss. Vi har ikkje noe nærkontakt med dei heller :p

Back
Topp