Du vil vel fortelle nyheten selv?

M

Moderator Steffen

Guest
”Gratulerer til Christine og Mads med vesle Olai. Han er bare nydelig!” Meldingen på Facebook med bilde av det vesle nurket er godt ment. Men tror du ikke Christine og Mads ønsket å dele nyheten selv?

Jegvilvareden.jpg


Les hele artikkelen her!

Hvordan tror du at du reagerer dersom noen stjeler nyheten din? Har du tenkt å gjøre noe for å forhindre det? :)
 
Hadde tenkt at det var en merkelig ting å gjøre, og at vedkommende kanskje hadde hatt godt av en pause fra sosiale medier hvis man er så triggerhappy. Søstra mi la ut bilde av min gravidmage uten å sjekke med meg om det var ok, noe det egentlig ikke var... jeg vil ikke at min graviditet skal deles med andre.
 
Jeg hadde nok blitt sur!
Så jeg kommer til å gjøre som sist...skru av kommentarfeltet på facebook og gjøre så jeg må godkjenne ting jeg er tagget i (men det er noe jeg har på hele tiden uansett)
 
Huff, det der liker jeg ikke! Jeg har allerede gitt beskjed til de nærmeste at jeg eller samboeren min er de eneste som får publisere bilder i sosiale medier av barnet vårt etter fødselen.

Ga ganske tydelig beskjed til søsteren min at hun ikke får ta snaps for å sende videre til andre når hun kommer på barselbesøk (hun er veldig aktiv på Snapchat). Kanskje jeg er litt streng, men det stresser meg litt at andre skal dele bilder av babyen vår.
 
Blir nok å nevne det, men føler alle våre har forståelse for dette. Vi er ikke de første i familien som får barn, og ingen har avslørt nyheten for de andre. Veldig ufint å gjøre det, synd så mange ikke tenker seg om å gjør det.
 
Back
Topp