Du vet gravidhjernen har slått inn når....

Åååå, men seriøst! Jeg klarer heller ikke kjøre bil for tiden. Som om jeg har glemt hvordan man girer og alt. Måtte skikkelig tenke meg om når jeg var på verkstedet for å få skifta dekk og de ba meg trykke på bremsene....og jeg bare: hvor er bremsene:hilarious:
Kjenner meg igjen! Nesten farlig å kjøre bil for tiden:oops::hilarious:

Hjemme alene, og kom på at det står en 2-liter med is i fryseren :woot: (So far, so good...) Tok den ut og satt den på kjøkkenbenken for å bli litt myk. Kom på at den stod der fortsatt nå en time etterpå etter at @HåpeSpire nevnte noe med is i en annen tråd her :hilarious::hilarious::hilarious: Det ble en sen kveldsmat med smelta pistasjeis her da :wacky:

Hjemme alene, og kom på at det står en 2-liter med is i fryseren :woot: (So far, so good...) Tok den ut og satt den på kjøkkenbenken for å bli litt myk. Kom på at den stod der fortsatt nå en time etterpå etter at @HåpeSpire nevnte noe med is i en annen tråd her :hilarious::hilarious::hilarious: Det ble en sen kveldsmat med smelta pistasjeis her da :wacky:

For en tragedie!!!!!! Men men, smelta is er bedre enn ingen is :P

Når man steker biff og bacon og etter å ha skrudd ned varmen, så setter du på høyere varme igjen fordi potetene ikke er ferdig enda, setter deg i stua og glemmer hele greia! Mannen som oppdaget det, heldigvis ble det ikke brent!:hilarious:

et øyeblikk trodde jeg du skulle si at det viste seg å være kylling-kraft eller noe sånt :hilarious:

Leverte akkurat gutta mine i barnehagen, de elsker barnehagen - så de løp rett inn på avdelingen. Jeg hang fra meg skiftetøyet deres på plassene, også åpnet jeg døra inn til avdelingen deres og ropte "natta gutter, sov godt!" før jeg lukket døra igjen og gikk til bilen. Det gikk ikke opp for meg hva jeg hadde sagt før jeg satt i bilen igjen:hilarious:

Leverte akkurat gutta mine i barnehagen, de elsker barnehagen - så de løp rett inn på avdelingen. Jeg hang fra meg skiftetøyet deres på plassene, også åpnet jeg døra inn til avdelingen deres og ropte "natta gutter, sov godt!" før jeg lukket døra igjen og gikk til bilen. Det gikk ikke opp for meg hva jeg hadde sagt før jeg satt i bilen igjen:hilarious:

Det blir nok dagens morsomme snakkis på pauserommet :hilarious:

Presterte nettopp å ikke finne hunden..
Hørte hun gikk inn i stua, så jeg gikk inn der for å se etter henne, sto der i noen minutter og kikka over alt. I senga hennes, sofaen, under bordet, osv.
Når jeg hadde gitt opp og skulle til å gå, så ser jeg henne.. den hvite hunden vår hadde hele veien sittet i den mørkebrune sofaen vår og kikka på meg :oops:

Presterte nettopp å ikke finne hunden..
Hørte hun gikk inn i stua, så jeg gikk inn der for å se etter henne, sto der i noen minutter og kikka over alt. I senga hennes, sofaen, under bordet, osv.
Når jeg hadde gitt opp og skulle til å gå, så ser jeg henne.. den hvite hunden vår hadde hele veien sittet i den mørkebrune sofaen vår og kikka på meg :oops:
Haha:hilarious: Det er helt utrolig hvor surrete og ufokusert man blir.. Jeg slapp bikkjene ut i hagen for å tisse litt istad, så dro jeg en tur til Hageland. Da jeg stod i kassa, kom jeg på at jeg aldri slapp dem inn igjen.. Flaks vi har veldig lydige hunder, som lå lettere forvirret og ventet på trappa da jeg kom hjem.

Når du e på jobb og skal synge for maten med barna. Tenker på noe annet og plutselig synger det man tenker:hilarious:

Tenkte eg skulle sei til ein kollega at av og til syns da va vanskelig å pusta når eg synge(om eg begynne uten å trekka pusten først) så sang vi kua mi jeg takker deg, deilig melk du gir til meg, hver en dag og til mitt brød drikker melka di så søt...eg bytta bare ut hver en dag med av og til, men alle lo:hilarious:

Og hva var det? :hilarious::D

Tenkte eg skulle sei til ein kollega at av og til syns da va vanskelig å pusta når eg synge(om eg begynne uten å trekka pusten først) så sang vi kua mi jeg takker deg, deilig melk du gir til meg, hver en dag og til mitt brød drikker melka di så søt...eg bytta bare ut hver en dag med av og til, men alle lo:hilarious:

Litt flaut når man skal skrive på tavla fremfor 18 8.klassinger, og skriver feil på feil på feil:hungover: glemmer navn, føler meg vimsete i bil...dette er jo ikke bra:nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: kan ikke huske at hjernen fungerte så dårlig sist:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Ble Big One til middag idag, satte pizzaen i ovnen og nedtelling på klokka mi, skjønte ingenting når klokka endelig ringte og osten overhodet ikke var smelta.. Neste gang slår jeg ovnen på først:hilarious:

Back
Topp