Du vet gravidhjernen har slått inn når....

Jeg lette i kjøleskapet i tre minutter før jeg kom på at "her er det vel ikke noen suppe-øse!" :facepalm:

...du ikke husker navnene på elevene dine:wideyed: og ikke skjønner hvorfor ikke bildet fra pc kommer opp på storskjerm...til du skjønner at du ikke har koblet i kabelen:meh:

Så det var det som skjedde på lørdagen når jeg leta etter knappen til kjøkkenkverna som vært borte i snart ett halvår. Kom ikke på det selv, samboern måtte fortelle meg:laughing021

Reiste meg opp fra sofaen i sta...ut på kjøkkenet, husket ikke hvorfor jeg reiste meg og gikk tilbake i stua:hilarious: satt meg ned igjen og kom på at jeg måtte på do:hungover:

Hahaha, jeg som trodde det bare var meg som tulla mye!
Dette blir en morsom tråd :D

Jeg føler seriøst jeg glemmer ALT! Bare surrer :facepalm:

Jeg kjørte i 3 mil uten å gire idag tidlig!:hilarious: Var helt sikker på at jeg kjørte den andre bilen vår, som har automatgir.. Hadde på høy musikk, så hørte ikke motoren bråke!:hilarious: uff

Jeg kjørte i 3 mil uten å gire idag tidlig!:hilarious: Var helt sikker på at jeg kjørte den andre bilen vår, som har automatgir.. Hadde på høy musikk, så hørte ikke motoren bråke!:hilarious: uff

Det er sykt godt jobba :hilarious:

Jeg har nå prestert å kjøpe hvitost 3 dager på rad, vært helt sikker på at vi var tom :rolleyes:

Ler meg skakk! Hadde sett for meg at dette kunne bli en morsom tråd; men håndjern på under bilkjøring:hilarious: evt som skulle være håndbrekk:hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Åååå, men seriøst! Jeg klarer heller ikke kjøre bil for tiden. Som om jeg har glemt hvordan man girer og alt. Måtte skikkelig tenke meg om når jeg var på verkstedet for å få skifta dekk og de ba meg trykke på bremsene....og jeg bare: hvor er bremsene:hilarious:

Back
Topp