Du vet du har småbarn når...

En tråd i 'Livet med barn 1-5 år' startet av Avocado, 18 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Og det kan gjerne være en tur på do i ro og fred :hilarious:

• Morsom Morsom x 1
  2. Bollebaker87 Elsker forumet Septembergull'17

Hva? Jeg skjønner ikke helt hva du mener, går det an å gå inn der alene!? :wideyed:

• Morsom Morsom x 1
  3. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene

Når du dusjer og drikker kaffe samtidig

• Vinner Vinner x 2
    • Morsom Morsom x 1
  4. Hokuspokus Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Når du sitter på jobb og har Gråtass på hjernen fordi du kjørte bak en traktor på vei til jobb

• Morsom Morsom x 1
  5. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017

Når du våkner frisk og opplagt fordi du har fått sove helt til kl 7.30, og i neste øyeblikk får harehjerte og panikk og tror ungen har slutta å puste i løpet av natta fordi hun alltid våkner 5.30

Last edited: 1 Mar 2019
  6. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Jeg fikk den angsten en gang jeg våknet 09.30 med eldste når hun var ca 8mnd, da pleide hun å våkne rundt 08. Hadde sprinkelsengen i enden av senga, så hev av meg dyna og løp bort. Men neida, hun bare sov godt :hilarious: grusom følelse!

7. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017

Ja det var ikke godt der og da, men en lykke når jeg fant henne snorkende i senga si. Hun er 1,5 år og sist jeg våknet før henne så var hun 7 uker.:hilarious:Vi er ikke akkurat bortskjemt med sovebarn, men duverden så deilig å kunne stelle seg på badet ALENE, og spise frokost og drikke kaffe mens den var varm.

8. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Veldig herlig :happy: eldste her er sovebarn, minsten er ikke..

9. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017

Jeg ønsker meg sovebarn neste gang, slitsomt når de har lakenskrekk

10. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Håper du får oppleve sovebarn :Heartred jeg tok det nesten litt for gitt, og det fikk jeg svi for med minsten :hilarious:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017

Takk, det håper jeg også! Da går kanskje mannen med på tre barn, sånn som jeg ønsker meg:hilarious:

12. AnneS Forumet er livet VIP Desemberlykke2017

Det er pga minsten at samboer ikke er videre giret på tre barn (jeg var også i tvil en stund) :hilarious:

13. Veivalsa Forumet er livet Marshmallows2021 Himmelbarn Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Haha, jeg signerer denne :hilarious:

Del denne siden