Du vet du har født når ...

Når du begynner å kjenne på at du har lyst å planlegge neste graviditet snart [emoji23] bør kanskje la kroppen komme seg litt først, men hormonene forteller meg at jeg har veeeldig lyst på en til snart [emoji85]
 
Når du ikke lenger har den deilige graviditetsvarmen, og fryser når det er 23 grader på stua [emoji85][emoji12]
Savner å fryse litt jeg. Er ti ganger verre når jeg ammer. Blir helt våt av svette :eek:
 
Savner å fryse litt jeg. Er ti ganger verre når jeg ammer. Blir helt våt av svette :eek:

Oj, høres ikke gøy ut det heller. Jeg blir bare helt avsindig tørst av å pumpe (amming ligger noen uker/mnd frem i tid. Kjenner det knyter seg i puppene bare jeg får litt kaldt vann på fingrene... jeg likte bedre å være varm.
 
Savner å fryse litt jeg. Er ti ganger verre når jeg ammer. Blir helt våt av svette :eek:
Savner også å fryse, er så varm at jeg går rundt i bukse og bh hele dagen :p Om natten blir jeg våt av svette, må bytte på senga og vaske håret hver dag omtrent.
 
Oj, høres ikke gøy ut det heller. Jeg blir bare helt avsindig tørst av å pumpe (amming ligger noen uker/mnd frem i tid. Kjenner det knyter seg i puppene bare jeg får litt kaldt vann på fingrene... jeg likte bedre å være varm.
En mellomting hadde vært helt perfekt :D

Velkommen til april. Så tråden din om lille Rolf [emoji170] håper det går bra med dere.
 
Når skittentøyskurven stinker gulp[emoji28]

Når du finner tørket gulp på nattbordet [emoji15] det spruter over alt her til tider!
 
Når du har århundrets eksemutbrudd på henda [emoji14]
 
Når du leter i skap etter brukte flasker. Vet jeg hadde 3 flasker som skulle vaskes men klarer ikke å huske om jeg vasket dem eller om jeg i ørska har satt dem i ett skap/kjøleskap/skuff på badet ++ [emoji15] skikkelig fjern her altså[emoji28]
 
Når du fortsatt må gå rundt på natta og vagge som da du gikk gravid, for å etterligne tiden i magen for lille i bæresjal [emoji28]
 
Back
Topp