Når du begynner å kjenne på at du har lyst å planlegge neste graviditet snart [emoji23] bør kanskje la kroppen komme seg litt først, men hormonene forteller meg at jeg har veeeldig lyst på en til snart [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du begynner å kjenne på at du har lyst å planlegge neste graviditet snart [emoji23] bør kanskje la kroppen komme seg litt først, men hormonene forteller meg at jeg har veeeldig lyst på en til snart [emoji85]
Haha! Jeg og! Og jeg har allerede to tette! Mannen mener det holder med to, men jeg føler at dette må vi bare få oppleve en gang til...,om noen år daAkkurat sånn har jeg det og! Må nok vente litt først, hehe.
Når du ikke lenger har den deilige graviditetsvarmen, og fryser når det er 23 grader på stua [emoji85][emoji12]
Savner å fryse litt jeg. Er ti ganger verre når jeg ammer. Blir helt våt av svetteNår du ikke lenger har den deilige graviditetsvarmen, og fryser når det er 23 grader på stua [emoji85][emoji12]
Savner å fryse litt jeg. Er ti ganger verre når jeg ammer. Blir helt våt av svette
Savner også å fryse, er så varm at jeg går rundt i bukse og bh hele dagen Om natten blir jeg våt av svette, må bytte på senga og vaske håret hver dag omtrent.Savner å fryse litt jeg. Er ti ganger verre når jeg ammer. Blir helt våt av svette
En mellomting hadde vært helt perfektOj, høres ikke gøy ut det heller. Jeg blir bare helt avsindig tørst av å pumpe (amming ligger noen uker/mnd frem i tid. Kjenner det knyter seg i puppene bare jeg får litt kaldt vann på fingrene... jeg likte bedre å være varm.
En mellomting hadde vært helt perfekt
Velkommen til april. Så tråden din om lille Rolf [emoji170] håper det går bra med dere.
Ser den. Håper han fortsetter å være sterk [emoji170]Takk for det! Det humper og går. Prematur baby kan ikke anbefales...