Du vet du er sliten når..

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
..når du ser på en tv-serie du og samboeren din pleier å se på, og du utbryter "hun der så kjent ut! Hun har jeg sett før. Hun har vært medtidligere i serien?"
og samboeren din ler av deg og sier at NÅ er du sliten :p
hun har en av hovedrollene:oops:

Flere som er slitne kronisk?:)

...når du kjenner tårene presse fordi du må på butikken - i dag igjen!! Jeg ville jo gå uten bh og i pysj hele dagen :p

Ja, vi er fler som er slitne! ;)

Kjenner meg igjen i mykje av det over. Heldigvis blir det som oftast bedre :-D

Når eg grin foran barna-ja, då e eg sliten. Her om dagen grein eg foran 9 åringen, og sa ho måtte ringe pappa på jobb (lørdag) for mamma hadde fått spysjuka og han måtte komme heim. Pleier vanligvis ikkje å grine og klare å ringe sjølv..

Mye overskudd nå.:)
men fra babyen var 3 til 4,5 måned holdt jeg på å bli litt frynsete av søvnmangel for han sov så urolig og vekket meg hele tiden om natten. Sov aldri over 2 timer sammenhengende. Men men det gikk nå bra.:)

Når du klarer ikke så lenger en Max 10-20 min av en film før du sovner, også på kino når du og gubben endelig har date kveld :(
Sambo synes og et tilfelle i går kveld viste tegn til at eg var sliten... Eg hadde vasket tøybleier i vaskemaskinen, og en av bleiene hadde blitt bombet med bæsj så da var det ennå litt bæsj i maskina etter bleiene var ferdig. Så eg satt den på selvvask program, så spørr sambo (på engelsk) ka er i maskina og eg svarer : it's a load of shit :P haha

Når du klarer ikke så lenger en Max 10-20 min av en film før du sovner, også på kino når du og gubben endelig har date kveld :(
Sambo synes og et tilfelle i går kveld viste tegn til at eg var sliten... Eg hadde vasket tøybleier i vaskemaskinen, og en av bleiene hadde blitt bombet med bæsj så da var det ennå litt bæsj i maskina etter bleiene var ferdig. Så eg satt den på selvvask program, så spørr sambo (på engelsk) ka er i maskina og eg svarer : it's a load of shit :P haha
Haha, måtte le litt av den siste :P

Når du sitter og har en samtale med sambo du får med deg hva han sier og svarer, men huskee ingenting av det etterpå.

Når du gråter av alt

Her går alt i glemmeboka. 70% av gangene jeg skal på butikken glemmer jeg lommeboka. Så har måttet skaffe mobilepay og må handle på REMA som har det :p får sove max 2 timer sammenhengende her i hus, holdt på siden midten av desember. Så merker at det begynner å gå på helsa ifht psyken.

Ble tatt helt på senga av at det er 1. Mai i morgen. Ferieplan skulle vært innlevert i bhg, fristen for selvangivelsen er i dag!! Trodde vi fortsatt var rundt 18-20 april jeg.. Sliten kanskje ja :p

Lenge etter ungene har lagt seg står fortsatt Disney junior på...

Mange artige svar her :)

Noe helt annet, men du har fått med deg du har vunnet på topp 100 sant?
Så du ikke hadde sendt mail til Tamara nemlig:)
Oi, nei!! Hvor ser jeg det? :p
Edit: fant det ut.. sende mail nå! :)

Last edited:
Back
Topp