Du vet du er nybakt mamma når...

Småtten

Flørter med forumet
... du er strålende fornøyd med fire timer sammenhengende søvn.

... det er uaktuelt bruke parfyme.

... du oppdager gule flekker på hendene dine.

Noen som har flere? :)
 
Vet at du lukter melk/gulp ute blant folk fordi du glemte å bytte klærne før du dro ut...

Må snu halvveis til butikken fordi du fortsatt har på deg pysjbuksa :wacky:

Nybakt pappa for første gang : alt må googles om det er normalt!
 
Vi har vinduet lukket på natta pga baby naturlig nok og i dag kunne mannen så fint si:- d e så stint innpå romme at d ser ut som at vi har hatt oss i hele natt å te langt utpå mårraskvisten! ( pga dugg på HELE ruta:p)
Jeg lo og svarte:- Haha,you wish!:p
 
Vi har vinduet lukket på natta pga baby naturlig nok og i dag kunne mannen så fint si:- d e så stint innpå romme at d ser ut som at vi har hatt oss i hele natt å te langt utpå mårraskvisten! ( pga dugg på HELE ruta:p)
Jeg lo og svarte:- Haha,you wish!:p
Hahaha!! :D Åh men gosh a meg, når lille er stor nok til barnevakt skal vi ha en natt på hotell for å gjøre nettopp det! (det kommer til å ende med at vi sovner klokka 21 og sover til langt på formiddagen, ingen sex :p #småbarnsforeldre)
 
Hahaha!! :D Åh men gosh a meg, når lille er stor nok til barnevakt skal vi ha en natt på hotell for å gjøre nettopp det! (det kommer til å ende med at vi sovner klokka 21 og sover til langt på formiddagen, ingen sex :p #småbarnsforeldre)
Hahaha!:D den skal jeg friste (les:terge) mannen med også,takk for tips!;)
Haha, andre prioriteringer når man har baby i hus ja:p
 
Hahaha!:D den skal jeg friste (les:terge) mannen med også,takk for tips!;)
Haha, andre prioriteringer når man har baby i hus ja:p
Ja, baby og 1,5 åring som har et helt sinnsykt energinivå :p Ha ha! :D

På bursdagen hans i fjor hadde vi for første gang barnevakt til storesøster. Da var hun 8 mnd og jeg hadde bestilt hotellrom med champagne, bær og sjokolade på rommet. Hadde også biletter til show på latter og reservert bord på kvelden! Det var så sykt koselig! Og vi trengte det virkelig :) Så det er å anbefale!
 
Har en til som gjelder for meg i alle fall:

... du er på besøk i matpausen på jobb og faser helt ut når jobbpraten begynner. Hjernen er totalt stilt inn på baby.
 
Back
Topp