Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller hva du tenkte at du måtte huske for ti sekunder siden.-Når du ikke husker hva du gjorde for 10min siden
Her er d puppene som gjelder for mannen og at han ikke kan kose som/når han vil gjør han helt vill.. Du får fine komplimenter fra pappaen om de nye, store hoftene og rumpa ugh:
Samme herHer er d puppene som gjelder for mannen og at han ikke kan kose som/når han vil gjør han helt vill
Vi har vinduet lukket på natta pga baby naturlig nok og i dag kunne mannen så fint si:- d e så stint innpå romme at d ser ut som at vi har hatt oss i hele natt å te langt utpå mårraskvisten! ( pga dugg på HELE ruta)Samme her
Hahaha!! Åh men gosh a meg, når lille er stor nok til barnevakt skal vi ha en natt på hotell for å gjøre nettopp det! (det kommer til å ende med at vi sovner klokka 21 og sover til langt på formiddagen, ingen sex #småbarnsforeldre)Vi har vinduet lukket på natta pga baby naturlig nok og i dag kunne mannen så fint si:- d e så stint innpå romme at d ser ut som at vi har hatt oss i hele natt å te langt utpå mårraskvisten! ( pga dugg på HELE ruta)
Jeg lo og svarte:- Haha,you wish!
Hahaha! den skal jeg friste (les:terge) mannen med også,takk for tips!Hahaha!! Åh men gosh a meg, når lille er stor nok til barnevakt skal vi ha en natt på hotell for å gjøre nettopp det! (det kommer til å ende med at vi sovner klokka 21 og sover til langt på formiddagen, ingen sex #småbarnsforeldre)
Ja, baby og 1,5 åring som har et helt sinnsykt energinivå Ha ha!Hahaha! den skal jeg friste (les:terge) mannen med også,takk for tips!
Haha, andre prioriteringer når man har baby i hus ja