Du vet du er gravid

Når man dytter i seg to pakker nudler på to minutter og synes det er det beste man noengang har spist....sist jeg spiste nudler var vel ti år siden :-)

Haha, morsom tråd. Jeg vet jeg er gravid når jeg spiser bixit havrekjeks kl 4 om natta fordi jeg er så kvalm at jeg ikke får sove.

Når det ENESTE som frister til middag er fiskepinner... Fordi det ikke smaker så mye. Gubben er mildt sagt skuffa over fredagsmiddagen....

Når du ligger på sofaen ikledd ullbukse, ullgenser og ullsokker under to ullpledd ... og det er 21,5 grader i stua.

Jeg ler så jeg griner ..... Jeg leser meg selv her. hahaha... sluker i meg maten mens jeg tar meg selv i å" smatte" nam nam , Ellers ser alt godt ut.

Syns det sto at du spiste en hobbit.. Stakkars lille, tenkte jeg da :p
Hehe, ja det er helt vanlig å spise hobbiter i Østfold... ;-) nei ser det har blitt litt tull i setningen... Når man spiser som en hobbit skulle det vel stå...

Kantina på jobb kommer til å merke det fremover. Greit at vi har mye mat og STORE posjoner, men jeg er der nede 3/4 ganger pr dag. Dette blir dyrt

Når du er på nippet til å fortelle andre på buss/t-bane om personlig hygiene/stumpe røyken fordi du holder på å svime av pga "stanken"

(Blitt fortalt av min mann at det visstnok ikke er en stank, men jeg vil påstå at "jo, det er det" )

Back
Topp